onderuit gegaan met fiets

A

Anoniem

Guest
Pff vanmorgen is gebeurd waar ik altijd bang voor ben, ik ben loeihard onderuit gegaan met Birgit voorop de fiets!

Ik ging haar naar de opvang brengen, en in de tuin gleed ik al bijna weg zo glad was het. Toen op de fiets. Ik ga op een gegeven moment door een bocht en de fiets glijdt met een rotgang onderuit KLENG!! ik lag echt helemaal gestrekt en ik heb geloof ik in de val instinctief Birgit geprobeerd een beetje op te vangen, niet dat dat gelukt is, maar ik lag iig onderop en mijn knie heeft alles opgevangen, het voelde alsof mijn knieschijf doormidden was auauauauauau... Birgit huilen natuurlijk en haar mutsje was afgevlogen.. ik probeerde zo snel mogelijk overeind te komen (glibber glibber, auauauauau!!!) kreeg de fiets amper overeind met mijn zere knie en haar in die stoel, heb m overeind, glijdt ie de andere kant omver, shit! Maar ik had m wel vast.. Stuur scheef etc., en Birgit had gelukkig helemaal niets! Alleen erg geschrokken natuurlijk...
Ik ben maar doorgefietst met de gedachte: mijn knie moet in beweging blijven en de koude lucht koelt m wel.. Ik moest om 9u toch naar de arts op de kazerne, dus ik dacht nog f uithouden..
Birgit veilig afgezet en voorzichtig teruggefietst..
Inmiddels in de pijn aardig gezakt, en de arts heeft niets ernstigs kunnen vinden, ik loop alleen mank nu ;-)

Nu heb ik gezien hoe veilig zo’n stoeltje eigenlijk is, de zit er binnen t stuur (oma fiets extra breed stuur) en dat vangt een hoop op… nou ik hoop t niet nog een keer mee te maken!

Grtjs Evelien

dat was schrikken.
ik ben niet echt een held als het glad is!
dan blijf ik liever binnen...
gelukkig heeft je kleine meisje niks.
wel vervelend dat je last hebt van je knie,gelukkig is er niks aan de hand
idd goed in beweging houden...

xx

Hoi Evelien,

Jeetje dat is schrikken!
Gelukkig heb je niets ernstigs opgelopen maar ik kan begrijpen dat je wel even stond te shaken.
Vanavond maar rustig terugfietsen!

Groetjes,
Maike

Hoi Evelien,

Meid wat eng! Wat zul je geschrokken zijn. Gelukkig heeft je kleine meid niets en is er niets ernstigs met je knie. Maar daarom doet het waarschijnlijk niet minder zeer. Vanavond lekker in een warm bad met je zere knie en een kop thee voor de schrik.

groetjes Linda

Jemig zeg!!! Wat een pech!!!! Ik ben ook altijd zo bang om te vallen met dit weer op de fiets (nergens voor nodig, we laten Eline gewoon van de commode kletteren )

Gelukkig heeft de kleine meid niks, en hopelijk gaat jouw zere knie ook snel weer over!!

hoi evelien,

He jazzes toch, dat is idd ook iets wat ik regelmatig denk als ik met de kids op de fiets stap; als we maar niet vallen.
Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! Wel fijn dat je je knie gelijk na hebt kunnen laten kijken. Maar als ik het zo lees heeft niemand je mee overeind geholpen? Asociaal zeg, of had niemand het zien gebeuren?

Nou, ik zou zeggen ga lekker met een kopje thee/koffie op de bank zitten met je been omhoog!

x miranda

Ha meis, wat een enorme schrik, maar gelukkig heeft Birgit niets en hoop voor je dat je morgen niet stijf bent van de val
Ik denk hetzelfde als Miranda, was er niemand om te helpen ggrrrrrrr!

Nou evelien hou je rustig hé!

liefs Achnita mv Mike (4jr) en Brian (16,5mnd)

Hopelijk heb je snel geen last meer van je knie! Rot winterweer ook!!!

Ik ging vanmorgen ook zowat onderuit... Gelukkig brengt mijn man Feline met de auto weg. Ik heb wel even op het raam geklopt om hem te zeggen dat hij Feline moest tillen en niet zelf laten lopen. Het was hier spekglad! En ik heb echt heel voorzichtig gefietst, was erg benauwd dat ik op mijn buik zou vallen.
Mijn man wilde mij nog wegbrengen en dat had ik afgeslagen, had ik beter niet kunnen doen...

groetjes Maris

Terug
Bovenaan