Onderwaterfoto's!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Twee weken geleden was er een fotograaf bij het baby en peuterzwemmen. Dit is het resultaat:

Deze vind ik helemaal SUPER:

En ja, als Bas onder water gaat, dan moet mama er ook aan geloven:

Groetjes, Karin

oh gaaf, echt mooie foto's!! Ik weet niet of ik wel zo ontspannen onderwater kan kijken met mijn ogen open en zonder mijn neus dicht te knijpen zoals jij, Karin!
28 maart komt er hier in almere ook een onderwater fotograaf, dan weet ik nu dus wat ik er van kan verwachten!
Mijn vriend zit dan in Afghanistan, dus dat is een leuke verassing om op te sturen, echt aprt zulke foto's.

Wauw dit zijn echt geweldige foto's!
Ik vind Bas wel heel stoer hoor, kan me voorstellen dat je erg trots bent op deze foto's,
groetjes van Sonja

superrrrr foto''s zeg!!!maar moest je bij die middelste bas echt even los laten??groetjes

echt mooi joh

en dat bas dat zo druft , knap hoor

groetjes moekje

Hoi,

Ja, Bas durft best onder water. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem voor de middelste foto flink onder water moest duwen, maar we gaan tijdens de zwemles wel vaker onder water en echt erg vindt hij dat niet! Op deze foto duw ik hem onder en 'zwemt' hij naar de zwemjuf!

Groetjes, Karin

Hele mooie foto, maar eerlijk gezegd vind ik het doodeng!!!! Krijg er echt de kriebels van...of is dat gek????

Vind het heel knap dat je zoon en JIJ dat durfen, ik denk dat ik het voorlopig niet ga doen..hihi...bij de gedachte alleen al ik de zenuwen....

gr. Ilone

hoi hoi

ik heb ook nog een leuke foto van Mart toen ie 10mnd was

groetjes Simone

mv Mart 20mnd en 30wk zw

Terug
Bovenaan