Onderwerp van bericht wat duidelijker aangeven?

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik weet niet of ik de enige ben die zich hier een beetje aan stoort maar als ik ff tijd heb om het forum door te lopen op interessante (nieuwe) onderwerpen zie ik heel veel titels in de trant 'help', 'is dit normaal', 'wat vinden jullie' etc.

Ik wil niet altijd alle berichtjes openen dus ben ik vreselijk aan het zeuren als ik vraag of in het onderwerp wat duidelijker aangegeven kan worden waar het bericht over gaat?

Hoi!

Ik stoor me hier helemaal niet aan..wat voor de een belangrijk is en misschien een noodkreet hoeft voor de ander helemaal niet zo belangrijk te zijn..dit is denk ik heel persoonlijk.
Ik lees als ik wat meer tijd heb alle laatste berichten,bij minder tijd de titels die me op dat moment aanspreken,misschien ook een idee??

Liefs,Swinnie

Ik lees ze ook het liefst allemaal maar heb ook vaak alleen even snel de tijd.
Ik zou het dus ook zeer op prijs stellen als de titels wat duidelijker kunnen, bijvoorbeeld:
"Help - bloedverlies" of "Help - schoonfamilie"
2 heel verschillende onderwerpen lijkt mij zo  en het lijkt mij veel duidelijker...

groetjes
KC

haha, bespeur ik hier zwangerschaps-luiheid? Ik klik natuurlijk ook eerst de onderwerpen aan die mij interessant lijken, maar soms blijkt in het berichtje dat ik het niet boeiend vind. Maar dat is andersom vaak ook het geval: bij vage onderwerpen kunnen de leukste verhalen zitten.
gewoon effe de tijd voor nemen dus, luie mammies

xxx Annette

Heeft misschien meer met hard werkende ipv luie mammies te maken?

ook hier nog 40 u/week aan het werk en dus heeft zeker met werken te maken en dus niet met luiheid.

Wilde niemand voor 't hoofd stoten. Sorry als jullie je beledigd voelen, 't was gewoon een grapje.

Annet

Terug
Bovenaan