onderwerp van darmkrampjes

hallo dames,

ik heb gereageerd op het onderwerp darmkrampjes met daarin nog een vraag over ontlasting.

kan iemand mij helpen met die vraag???

alvast bedankt!!

groetjes maaike

ps: sorry dat het zo onduidelijk is.. maar dacht er later pas aan om een nieuw onderwerp ervan te maken.. naja nu moet je eerst ff de vraag lezen bij darmkrampjes sorry!!!
 
Miijn zoontje had ook erg veel last, had ook nutrilon voeding...Nu blijkt dat deze flesvoeding wat zwaarder is dan de andere voedingen (zoals Friso). Maar dat wist ik toen ook niet. Ik ben op een gegeven moment zijn fles aan gaan maken met 1/2 water 1/2 slappe venkelthee (bij een fles van 180, 90 thee 90 water). De klachten verdwenen als sneeuw voor de zon. Ik weet dat hiet diverse discussies over zijn, maar hier werkte het, en ik had een blije baby!!
Tja, en de ontlasting heel herkenbaar, gebruikte nog wel eens de thermometer met een klodder vasaline er aan, als het eerst harde deel maar weg was, volgde de rest vanzelf..(op advies van de arts van het CB)
 
Hier ook Venkelthee gebruikt. We wonen dicht bij de duitse grens en daar hebben ze venkelthee voor baby's vanaf de 2de week. Hier hielp dat echt kei goed. Moest wel lachet CB raadde het af kinderarts noemde mij eindelijk een moeder die het begreep dus zo zie je maar.

Gewoon doen wat je moederhart je ingeeft.
 
Terug
Bovenaan