A
Anoniem
Guest
Hallo lieve mensen!
Ik ben zwanger van mijn eerste kindje en ik las dat er goed gediscuseerd werd over het idee om je kind vast te binden ofzo. Ik vind het zelf ook een veiliger idee om te "weten"
dat je kind zich niet "kan'" verstikken.. het kan natuurlijk altijd he want die wurmpjes zijn net elastiekjes haha!! Nu heb ik zelf niet echt iets in de winkel gezien van riempjes of dergelijke.. ik heb er ook niet echt naar gezocht dat is ook wel zo, maar ik heb wél wat anders gezien! En dat ga ik gebruiken. Het zijn 2 schuimrubberen rolletjes die je op het bijbehorende matje moet leggen. Er zit klitteband onder zodat ze niet verschuiven. Dat lijkt mij wel een oplossing voor de mensen die dat vast"binden" niet zien zitten. Heeft iemand die dingen wel is gezien waar ik het over heb?? Het lijkt mij wel veilig en je kan je kindje ook op z'n zij leggen als de kleine misschien niet lekker slaapt op z'n rug...want omrollen gaat dan niet. Het is misschien een idee? En over dat opvoeden.. tja.. niemand doet het goed in de ogen van een ander dus wat dat betreft...
veel plezier nog met de zwangerschap en het nadenken over opvoeding
xx Bren.