onderzoek baarmoederhals

Hallo meiden

Kunnen jullie ook meedoen met een onderzoek naar vroeggeboorte? ze hebben onderzocht en vrouwen met een korte baarmoederhals hebben meer kans op vroeggeboorte. ze willen kijken of ze deze vrouwen kunnen helpen.
Dit onderzoek gebeurd met de 20 weken echo je krijgt een inwendige echo en zo gaan ze je baarmoederhals opmeten.
Dit onderzoek heet triple p - studie


liefs kim
 
Ik heb het wel zien hangen bij de vk. Maar, ik heb al 2 jongens rondlopen en bij beide ben ik net voor de 40 weken bevallen. Dat wil uiteraard niks zeggen, maar ik denk niet dat ik een verhoogd risico heb.

Wat doe jij?
 
Ik ga het wel doen en als je een verkorte baarmoederhals heb dan hoef je het traject niet in te gaan het mag.
Ik weet ook niet of ik dat hele traject in zou gaan maar ja ik doe altijd mee aan onderzoeken als het niet veel moeite kost hahaha.

 
Hoi meiden, ik breek even in vanaf het augustus forum. Ik heb ook mee gedaan aan het onderzoek voor vroeggeboorte en het stelt echt niks voor. Het is idd gewoon een extra minuutje kijken bij de 20 weken echo. Overigens doen ze het wel d.m.v. een inwendige echo, dus als je dat niet prettig vindt...
 
Terug
Bovenaan