Onderzoek babyvoeding

<div>Hallo Oudersvannu!</div><div> </div><div>Ik ben Alic van der Heijde, student aan de Universiteit Maastricht.</div><div> </div><div>Voor mijn Masters thesis doe ik onderzoek naar de acceptatie van opvolgmelk voedingsproducten die speciale ingredienten hebben waardoor ze (door onderzoek bewezen) beter zijn voor de kinderen dan huidige opvolgmelk producten. Dit onderzoek doe ik door middel van een enquête die ik gemaakt heb. De resultaten van het onderzoek kunnen van groot belang zijn voor uw jonge kinderen.</div><div> </div><div>De antwoorden worden anoniem en vertrouwelijk behandeld. Ze worden alleen voor dit onderzoek gebruikt. Geen enkel antwoord zal expliciet worden vermeld, alleen in collectieve vorm.</div><div> </div><div>Als u de enquête op enig moment wilt beëindigen, kunt u dat doen.</div><div> </div><div>Als U vragen heeft mail gerust terug; a.vanderheijde@student.maastrichtuniversity.nl</div><div> </div><div>Met vriendelijke groet,</div><div>Alic van der Heijde</div>
 
De enquete is op dit moment nog niet 100% afgerond. Ik heb hier alvast gepost om te kijken of er interesse was - bedankt voor uw reactie.
Zodra de enquete af is post ik hem hier! 
 
Terug
Bovenaan