Hoi Debstars
Wat vervelend en rot voor je dat het 3x achter elkaar is mis gegaan. Ik zit zelf ook op een topic van derde kindje en jullie zaten er ook op en las toen net nog voordat jullie op hyves verder gingen, dat je zwanger was. Maar hoorde ook helaas van Sandra (ruca) dat het weer mis was gegaan.. Echt klote..
Ik heb het zelf ook helaas mee gemaakt. De 1ste was voor mijn oudste dochter en de laatste twee vorig jaar.
Ik mocht toen ook onderzoeken laten doen. Die zou dan volgens mij bestaan uit chromosomenonderzoek, samenlevingstest en bloed prikken. Wij hebben alleen het bloedprikken laten doen, aangezien we toch 2 gezonde kinderen hebben gekregen. Daar kwam echter niets uit.
Nu ben ik weer zwanger en nu gaat het gelukkig wel goed. Inmiddels 23 weken zwanger.
En die angst dat het weer mis gaat, was bij mij heel erg aanwezig, aangezien ik bij al mijn zw.schappen bloedverlies heb gehad in de eerste 10 weken.
We hadden daarom ook echt bij deze laatste zw.schap van nog 1 keer en als het weer misgaat, hadden we er een punt achter gezet.
Ik was daar al helemaal mee bezig toen ik weer bloedverlies had. Hield er echt rekening mee dat we het bij 2 mooie meiden zouden houden.
Het was echt wel een heel proces waarin we zaten.
Moeilijk hoor voor jullie. Het gaat echt om het gevoel wat jullie beiden hebben. Gaan we er nog een keer voor of niet..
Ik wens jullie heel veel sterkte en wie weet...
mamajo