Onderzoek na miskramen

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb voor de derde keer op rij een miskraam. Eerder hebben we al een chromosoom onderzoek laten doen, gelukkig kwam daar niets uit. Volgens de gynaecoloog zijn er verder geen onderzoek opties meer. Op internet lees ik verschillende verhalen.</p><p>Hebben jullie onderzoek laten doen na miskramen of iig de kans gehad? En welke onderzoeken dan? <br /><br /></p><p>liefs </p>
 
Ik heb ook onderzoek gehad naar m'n bloed waarden na 3 miskramen. Hier kwam een bloedstolling afwijking uit: factor 5 Leiden .

Veel sterkte, het is geen makkelijke zoektocht.
 
Wat erg om te lezen dat je meerdere miskramen hebt gehad. Ik heb dit ook gehad en heb ook onderzoeken laten doen. Uit het bloedonderzoek kwam bij mij dat ik teveel TPO antistoffen heb. Dit is een antistof tegen m'n schildklier waardoor de kans op een miskraam 2-3 keer groter is. 


hopelijk kun je nog verder onderzocht worden en komt daar vervolgens niks uit. Dan heb je die zekerheid in ieder geval. Sterkte! 
 
Wat erg om te lezen dat je meerdere miskramen hebt gehad. Ik heb dit ook gehad en heb ook onderzoeken laten doen. Uit het bloedonderzoek kwam bij mij dat ik teveel TPO antistoffen heb. Dit is een antistof tegen m'n schildklier waardoor de kans op een miskraam 2-3 keer groter is. 


hopelijk kun je nog verder onderzocht worden en komt daar vervolgens niks uit. Dan heb je die zekerheid in ieder geval. Sterkte! 
 
Ik heb ook 3 miskramen gehad, heb toen chromosomen onderzoek gehad (man en
ik beide) en ik heb ook heel uitgebreid bloedonderzoek gehad; waaronder naar stolling en schildklier is gekeken. Ik heb daarna medicatie voor mijn schildklier gekregen (werkte te traag) en was vrij snel daarna zwanger. Succes!
 
Terug
Bovenaan