Onderzoek (online) videocontent kinderen 2,5 - 4 jaar

<p style="margin: 0px 10px 1.5em 0px; font-size: 15px; line-height: 1.5; color: #000000; font-family: Arial, sans-serif;">Beste ouders,</p><p style="margin: 0px 10px 1.5em 0px; font-size: 15px; line-height: 1.5; color: #000000; font-family: Arial, sans-serif;">Heeft u kinderen in de leeftijdscategorie 2,5 - 4 jaar en kijken zij online kinderfilmpjes? Help mij dan mijn afstudeeronderzoek verrichten door alleen mijn enquête in te vullen.</p><p style="margin: 0px 10px 1.5em 0px; font-size: 15px; line-height: 1.5; color: #000000; font-family: Arial, sans-serif;">Delen wordt gewaardeerd!</p><p style="margin: 0px 10px 1.5em 0px; font-size: 15px; line-height: 1.5; color: #000000; font-family: Arial, sans-serif;">Tevens maakt u kans op een speelgoedpakket t.w.v. €79,95,-.</p><p style="margin: 0px 10px 1.5em 0px; font-size: 15px; line-height: 1.5; color: #000000; font-family: Arial, sans-serif;">(Ik ben een vierdejaars student Media, Informatie en Communicatie aan de Saxion te Enschede en ik ga onderzoek verrichten voor het bedrijf Studio MAD naar een Youtube kanaal voor kindervideo’s waar kinderen met de leeftijd 2,5 - 4 jaar graag naar willen gaan kijken. Met dit onderzoek hoop ik leerzame en leuke video’s te kunnen ontwikkelen waar kinderen graag naar willen kijken)</p><p style="margin: 0px 10px 1.5em 0px; font-size: 15px; line-height: 1.5; color: #000000; font-family: Arial, sans-serif;">​Alvast hartelijk dank!</p><p style="margin: 0px 10px 1.5em 0px; font-size: 15px; line-height: 1.5; color: #000000; font-family: Arial, sans-serif;">Kayleigh Remkes</p><p style="margin: 0px 10px 1.5em 0px; font-size: 15px; line-height: 1.5; color: #000000; font-family: Arial, sans-serif;">https://saxion.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_2mL4KfLVizuQtdX</p>
 
Ik heb hem ingevuld kon alleen nergens me email adres invullen? Laatste pijltje zei alleen maar bedankt voor uw deelname
 
Beste Feyre,
 
Hartelijk dank voor uw bericht en echt top dat u de enquête voor me hebt ingevuld. Uw antwoorden zijn waardevol! 
U mag mij een email sturen naar 147350@student.saxion.nl.
Dan kan ik uw mailadres bewaren om uw te contacteren wanneer u kans hebt gemaakt voor het speelgoedpakket.

Een hele prettige dag toegewenst!
 
Groet, Kayleigh
 
Ook heb ik de enquête opnieuw geladen en nu moet het mogelijk zijn het emailadres in te vullen in de enquête. U mag als u dit wilt uiteraard opnieuw de enquête invullen. Ik hoor graag van u.
 
Terug
Bovenaan