onderzoek: opvoeden

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;"><span style="box-sizing: inherit; outline: 0px; font-family: ProximaNovaA-Bold, Helvetica, sans-serif;">Beste ouder(s)/verzorger(s),</span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">mijn naam is Elisa Külow en ik zit in het tweede jaar van de Pabo op de HvA. Voor mijn wetenschappelijk onderzoek met het onderwerp ‘opvoeden’ heb ik een vragenlijst ontworpen. Deze is beschikbaar in het Nederlands, Engels en Duits. Het zou erg fijn zijn als u deze voor mij in wilt vullen: https://eliza169.typeform.com/to/ClWjCg</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;"><em style="box-sizing: inherit; outline: 0px;">English:https://eliza169.typeform.com/to/wesgRV</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;"><em style="box-sizing: inherit; outline: 0px;">Deutsch:https://eliza169.typeform.com/to/A8D0qt</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Met 10 minuutjes van uw tijd helpt u mij de toekomst van uw kinderen te verbeteren! </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Natuurlijk ook graag met uw vrienden delen :)</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Alvast bedankt,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">met hartelijke groetjes,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Elisa</p>
 
Hallo Elisa,
Wat een interessante vragenlijst. Misschien een idee om even toe te lichten waarvoor deze lijst dient en wat je ermee zou willen bereiken (alvorens ouders/verzorgers het in gaan vullen).
En het is handig als je bij vraag 30 (huiswerkvraag) meerdere antwoorden kunt aanvinken.
 
Succes met je onderzoek! :)
 
Hej bananenmaan!
heel erg bedankt voor je feedback! bij deze vraag is iets mis gegaan, eigenlijk dacht ik dat je er meerdere kan kiezen (heb t nu aangepast!).
hoe kan ik mijn eerste berichtje aanpassen?
Het gaat er over de verwachtingen van de ouder(s)/verzorger(s) vs. de verwachtingen van de school/leerkrachten m.b.t. het onderwerp opvoeden. Ik moet hierbij kijken of er overeenkomsten zijn :) 
super bedankt voor het invullen!! 
 
Terug
Bovenaan