onderzoek... spannend hoor

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

weer even niets gezegd, maar wel meegelezen...

Ik was het even zat.... deze maand weer niet raak, ben ongi en niet zo' n beetje ook ;)

Ben net bij de huisarts geweest, samen hebben we naar mijn cyclus gekeken.... en dat ziet er wel goed uit.
Nu moess ik met een boodschap voor vriendje lief naar huis....

zaadonderzoek....   even slikken hoor, maar we hebben het er wel regelmatig   over gehad, dat dat een  mogelijkheid zou zijn...

potje en briefje heeft hij zelf opgehaald. Nu 3 dagen geen zaadlozing en dan in het potje ... voor het onderzoek.

Onder de noemer van wij vrouwen moeten bevallen, dus de man mag best mee werken... wat ik ook vind.

Ben ik ontzettend trots op hem! Ook dat er niet dagen gewacht wordt maar gewoon dezelfde dag ophalen.... gebeuren moet het toch.
Ik vind het alleen onzettend spannend... er kan natuurlijk vanalles uitkomen.... pfff niet nadenken.....

wie haar man/vriend heeft ook zo'n onderzoek gehad??? en wat kwam daar uit?

liefs LA

hoi LA

mijn vriend heeft ook al z'n onderzoekgehad!!!een week of 6 geleden!!!!
het was allemaal (gelukkig) super goed!!!!!

we waaren toen een jaar bezig,mijn tempr.lijst zag er goed uit.
als het in okt./nov. nog niet raak is moet ik terug komen voor oderzoeken bij mij!!!

ik wil je veel succes en sterkte toewensen in deze spannende dagen,
hoop voor jullie dat alles goed is!!!!

xxxtam80

Hoi LA

spannende tijd voor jullie!! Ik heb er geen ervaring mee maar wil jullie toch veel succes wensen! en hopelijk op een goede uitkomst!!

toi toi!!

liefs sweety

poeh poeh....

ja dank je wel... ik hoop ook dat het goed is...   anders weet ik het ook niet meer hoor... ik heb mezelf altijd wijsgemaakt wanneer 2 mensen geen kinderen kunnen krijgen, horen ze gewoon niet bij elkaar. klinkt stom misschien... maar dat heb ik wel altijd gedacht, of van 'het is me niet gegund'.

Maar goed, het is nu afwachten, woensdag of donderdag mag het potje vol :)

hoelang moesten jullie op de uitslag wachten??? En wat konden ze zien???

liefs LA

Terug
Bovenaan