Onderzoek: Welke actiefiguren spreken uw kinderen aan? (± 8 jaar oud)

<p style="margin: 0px 10px 1.5em 0px; font-size: 15px; line-height: 1.5; color: #000000; font-family: Arial, sans-serif;">Beste ouders en verzorgers,</p><p style="margin: 0px 10px 1.5em 0px; font-size: 15px; line-height: 1.5; color: #000000; font-family: Arial, sans-serif;">Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek. Ik ga een interactief middel ontwikkelen waarmee jonge zieke kinderen (± 8 jaar oud) kunnen communiceren. Om de beleving van hun ziekte een positieve wending te geven.</p><p style="margin: 0px 10px 1.5em 0px; font-size: 15px; line-height: 1.5; color: #000000; font-family: Arial, sans-serif;">Ik zit momenteel in de conceptfase en zou graag willen weten welke (actie)figuren belangrijk zijn voor kinderen van die leeftijd! Helaas heb ik zelf nog geen kinderen en is het niet altijd gemakkelijk om kinderen van die leeftijd te spreken. Ik hoop daarom dat ouders en verzorgers van kinderen in die leeftijd mij zouden kunnen helpen.</p><p style="margin: 0px 10px 1.5em 0px; font-size: 15px; line-height: 1.5; color: #000000; font-family: Arial, sans-serif;">Mijn vraag:<br />Welke (actie)figuren of helden zijn belangrijk voor uw kinderen (jongetjes en meisjes)? Naar welke televisieprogramma's word er gekeken en zijn er misschien figuren uit films of games waar ze erg naar op kijken?</p><p><span style="color: #000000; font-family: Arial, sans-serif; font-size: 15px;">Wat hoop ik te ontdekken?<br />Ik zou graag willen weten welke (actie)figuren momenteel belangrijk zijn bij de jeugd. Daarbij ben ik vooral benieuwd naar de stijl waarin deze figuren ontworpen zijn, bijvoorbeeld: realistisch of cartoonachtig. </span></p><p style="margin: 0px 10px 1.5em 0px; font-size: 15px; line-height: 1.5; color: #000000; font-family: Arial, sans-serif;">Graag zou ik van jullie horen!</p><p style="margin: 0px 10px 1.5em 0px; font-size: 15px; line-height: 1.5; color: #000000; font-family: Arial, sans-serif;">Met vriendelijke groet,<br />Nino ten Brink</p>
 
Terug
Bovenaan