Onderzoek

Hoi allemaal,

Ik ben al enige tijd (bewust) niet meer op dit forum geweest. Ik had even geen zin om er zo veel mee bezig te zijn.
Vorige week zijn mijn man en ik naar de huisarts geweest om er eens over te praten aangezien we al zo'n tien maand bezig zijn. Mijn man heeft vandaag zijn sperma in moeten leveren en dit is door de huisarts onderzocht. Nou blijkt dat maar een gedeelte van zijn zaadjes echt heel actief en het andere deel erg traag is. Nu moet mijn man alsnog naar het laboratorium om zijn sperma beter te laten onderzoeken. Onbewust ga je je toch wat zorgen maken of er niet meer aan de hand is, hoewel ik blij ben dat onze huisarts ons niet direct weer naar huis heeft gestuurd.
Gelukkig hebben we ook nog wat andere afleiding want we hebben sinds kort ons huis te koop staan en willen graag verhuizen (is trouwens ook wel erg spannend).
Eerst weer genoeg verteld.

Groetjes,
Margreet
 
Heel goed hoor dat je ook een andere afleiding hebt. Het schijnt zelfs zo te zijn dat als je je zinnen even ergens anders op zet de kans op slagen groter is(weet niet of het echt zo is).

Veel succes met zwanger worden en natuurlijk met het huis!!!!
liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan