onderzoek

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Morgenvroeg moet mijn man zijn zaad in gaan leveren voor sperma-analyse... Ontzettend spannend allemaal!!!!! Gelukkg kunnen we er nog wel om lachen..als je dat potje ziet, vragen we ons af hoe hij dat in hemelsnaam op kan vangen. Staat er in de brochure van het ziekenhuis: "U vult dit potje met uw sperma (eventueel door massage verkregen)". Nou ja! We moesten er erg om lachen : Masseer jij of masseer ik?

Maar goed, het is natuurlijk wel een serieuze zaak allemaal...
Dus over een weekje weten we meer!

Het ging trouwens erg gemakkelijk hoor, een verwijzing krijgen. De huisarts vult een formuliertje in, potje halen en klaar. Iedere maandag en donderdag in te leveren, gewoon een routineklus. Voor het ziekenhuis dan!

Ik heb ook begrepen dat wanneer je er op staat om een verwijzing te krijgen, je die ook zou moeten krijgen!! Dit voor de Ha die moeilijk blijft doen. Als de patient dit wil, heeft hij daar recht op!
Wel moet je de psychische druk van het medisch circuit niet onderschatten! Hier wordt wel voor gewaarschuwd!

Ik houd jullie op de hoogte. Duimen jullie voor ons dat alles oke is? Ik heb dat nu wel even nodig!

POP hoe is het metje? Voel je al wat? Of ben je ondertussen ongi geworden?

Liefs,

Ginger

Hi Ginger,

Ik weet uit ervaring hoe erg het kan zijn om een potje te moeten vullen...
Vriendje lief moest dit ook en hoe serieus het ook was, ik kon er niets aan doen maar moest er steeds om lachen.

Ik wens jullie heel veel succes en ik hou in de gaten wat het verdere verloop is....

Liefs Flower

Hoi Ginger,
Ik duim in ieder geval voor jullie. Heel veel succes!! Wel spannend hoor! Komt vast wel goed. Ik hoop het voor jullie. En moge jullie snel zwanger raken!Laat je ons weten hoe het gegaan is?
Liefs Rebecca

Hoi Ginger,

Tot wanneer mogen we duimen ? Wanneer krijgen jullie de uitslag ? Ik ben benieuwd, Succes ermee ! Gr Tanja

Hoi meid,
Ik kan me wel voorstellen dat je daar om moet lachen, maar het is inderdaad wel een serieuse bezigheid.

Mijn vriend en ik hebben het er ook over gehad om naar de huisarts te gaan, maar we willen eerst deze 2 maanden nog even kijken hoe het gaat met die ovulatietesten. jeetje wat zijn die duur zeg !!!
en dan willen we in januari naar de huisarts gaan, maar eerts lekker gaan genieten van de feestdagen en nog lekker met z'n tweetjes een weekendje weg.

Meid succes en ik duim voor je dat alles goed is !!!

Liefs Belinda

Terug
Bovenaan