onderzoek

hallo,
ik heb het onderzoek achter de rug is gelukkig meegevallen nu is er een afspraak gemaakt voor de 2e curretage om de rest van mijn miskraam weg te halen helaas kan ik pas 21 sept. ik heb wel heel veel last van buikpijn en rugpijn .dit sloopt ons helemaal wat duurt dit allemaal vreselijk lang ze gaan gelijk met de curretage weer een historoscopie doen om te kijken naar het schotje in mijn baarmoeder.ik moet daarna eerst weer genezen van de curretage voor er verder dingen gedaan kunnen worden.nu zij de gyn. ook dat misschien gekeken moet worden de via mijn buik naar de vorm van mij baarmoeder of het geen dubbele is want dan is verwijderenvan het tussenschotje niet goed.
ik moet zeggen geestelijk is dit zwaar voor mijn man en mij het kost allemaal zoveel tijd. ik ben 35 jaar.

Hoi stiertje,

ik zag dat je geen enkele bericht heb gehad vindt dat zo raar...

Ik weet niet wat je nu meemaakt maar kan me een hele goede voorstelling van maken... Ik wens je daarom heel veel sterkte en heel veel succes !!

Hou wel moed hoor !! je hebt "nog" 5 jaar dan ben je echt wel zwanger voor die tijd... en misschien wel van 2de.

Groetjes
Miranda

lieve stiertje,
ik weet wat het is om een curretage mee te maken is emotioneel echt heel zwaar!
Ik hoop echt voor jullie dat je snel zwanger bent.
heelveel sterkte
veel liefs Cindy

Terug
Bovenaan