onderzoeken gestart

A

Anoniem

Guest
Hallo,

We zijn inmiddels in ronde 9. We zijn bij de huisarts geweest em gezien we nog niet zwanger zijn vond hij het ook wel tijd worden voor verder onderzoeken.
Meestal pas na een jaar, maar omdat ik zo super regelmatig ongi ben vond hij het ook wel erg lang duren. Bovendien ben ik ruim 26 en vanwege erfelijke factoren moet ik alle kinderen die ik wil voor mn 30e hebben. Ik heb dus eigenlijk nog maar4 en een half jaar de tijd.....
Ook dit is een rede waarom ze eerder begonnen zijn.
Mijn bloeduitslag was goed.
Het spermaonderzoek van mijn man ook...gelukkig......nu ik nog.....9 sept ga ik voor het eerst naar de gyn.

Wat doen ze op een eerste afspraak????En is het fijn als mijn man daarbij is????

Iedereen veel succes met zwanger worden!!!!

liefs Sanne

Hey Sanne!

Wat breekt er nu een spannende tijd voor jullie aan. Hopelijk is alles oke en kunnen jullie toch nog op de "normale" manier zwanger raken. 9 rondes is toch ook al aardig wat! Bedankt voor je berichtje, ik reageer hier even terug.
Of ik me zwanger voel? Tja, verschrikkelijk pijn in mijn borsten (niet mijn tepels), buikpijn, raar gevoel in mijn keel, hoofdpijn, moe,etc. etc.
Helaas heb ik dat al vaker gehad en toen was er niets aan de hand. Ik hoop dus niet al teveel meer als ik wat voel. Mijn lichaam houdt me voor de gek. Of ik houd mijn lichaam voor de gek....
We blijven gewoon hopen!

Succes met de onderzoeken, ik duim voor je. Ik ben trouwens in ronde 5.

Liefs,

Ginger

Hi Sanne,

Wij zitten in ronde 8 inmiddels en lopen nu ook bij de gyn.
Ze hebben bij ons ook sperma onderzocht en alles was oke.
Bij mij hebben ze uitstrijkje en kweekje gemaakt....dit was ook goed.
Vandaag ben ik weer geweest en ik heb 5 buisjes bloed aflaten nemen (dit moest op de 2e of 3e dag van ongi). Hier worden nog wat hormonen uit getest.
Vandaag ben ik begonnen met het slikken van Clomifeencitraat tabletten. Deze moet ik 5 dagen slikken (mijn ongi is ook erg onregelmatig) hierdoor wordt de eisprong beinvloed.

Ik raad je wel aan je mannetje mee tenemen bij het eerste gesprek bij de gyn. Ze gaan namelijk een boel dingen vragen, en willen ook van hem dingen weten (evt ziektes in fam, info over zijn teelballen enz.)

Succes 9 sept.

Knuff Flower

Terug
Bovenaan