Onderzoeken gestart...

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik had vanochend een afspraak bij de huisarts omdat ik dacht een schimmelinfectie te hebben. Deze klachten noemde ik pas als 2e omdat ik eerst heb verteld dat we al bijna een jaar bezig zijn, ik een miskraam heb gehad en het nog niet weer gelukt is om zwanger te worden.
De huisarts was heel lief en geduldig. Hij vertelde meteen wat de stappen waren. Mij lichamelijk onderzoeken (inwendig), heeft hij meteen gedaan, zag er goed uit. De volgende stap is dat mijn vriend volgende week mag komen voor lichamelijk onderzoek en een labbriefje om zijn zaad te laten testen... Daarna gaan we opnieuw om de tafel (met z'n 3-en) om te kijken hoe verder.
Spannend hoor! En toch ook even slikken dat we nu daaraan toe zijn..

Groetjes Ineke

Heej Ineke!

Gelukkig dat het er bij jouw goed uit ziet. Dat is in ieder geval al een opluchting toch? Ik wil je even sterkte wensen met de verdere onderzoeken, ik ben vanochtend ook naar de huisarts geweest en 3 febr moeten we naar het ziekenhuis. Ik snap dus hoe je je voelt.

Ik las dat je dit forum gaat verlaten, meid als je denkt dat het daardoor beter met je gaat geef ik je groot gelijk! Heb het zelf ook weleens hoor, kom ik hier gewoon even een tijdje niet.

Heel veel succes met alles, liefs van Bloempje

Terug
Bovenaan