Onderzoeken goed en toen zwanger geraakt?

<p>Hoi,</p><p>mei ‘18 ben ik met de pil gestopt. Ik ben nooit zwanger geworden of miskraam oid gehad dus ben ik naar de huisarts gegaan. Ondertussen hebben we alle basis onderzoeken gehad en alles blijkt gelukkig helemaal goed! De arts gaf aan dat we echt pech hebben gehad dat het nog niet raak is en we moeten nu zelf door proberen tot begin nieuw jaar. </p><p>Wie heeft hier goede of slechte ervaringen mee? </p>

Hoi! 
Hier een half jaar geleden hetzelfde meegemaakt. Helaas nog niet zwanger en  nu begonnen met iui. Heb je ook al een hsg gehad? Je kansen worden daardoor enkele maanden verhoogd en ik ken meiden bij wie het meteen daarna lukte. Het kan dus beide kanten op. Ik hoop voor je dat het toch snel lukt! 

Bij ons waren de onderzoeken ook goed. We moesten het nog een half jaar zelf probereb. Aan de ene kant heel blij dat er geen bijzonderheden uit de onderzoeken kwamen. Aan de andere kant ook frustratie en onbegrip waarom het nog niet gelukt was. 
4 maanden na het gesprek toch spontaan zwanger. En inmiddels 37 weken zwanger van ons wonder.  

Bij ons waren de onderzoeken ook goed. We moesten het nog een half jaar zelf probereb. Aan de ene kant heel blij dat er geen bijzonderheden uit de onderzoeken kwamen. Aan de andere kant ook frustratie en onbegrip waarom het nog niet gelukt was. 
4 maanden na het gesprek toch spontaan zwanger. En inmiddels 37 weken zwanger van ons wonder.  

Nee hsg begin volgens jaar maar er was echt niks aan de hand en daarom denkt de arts dat het spontaan gaat lukken!
gebruiker 10116134 bedankt voor je reactie! Dat is nou eens goed nieuws!

Wij hebben verschillende onderzoeken gehad, alles was goed en zag er netjes uit. We moesten het nog maar een half jaar proberen en mochten daarna terugkomen. 2 maanden later was ik zwanger, inmiddels bijna 32 weken nu :) 

Ook bij ons was er niks aan de hand! 4 jaar bezig geweest, waarvan 2,5 jaar intensief proberen. Best frustrerend waarom wil het dan niet lukken! Bij de laatste iui poging nr6 zwanger van een wondertje dat nu 6,5 week is en heerlijk nu de fles aan het drinken is! ?

Terug
Bovenaan