Onderzoeken klaar

Hoi Allemaal,

Ben net terug uit het ziekenhuis om de uitslag van de testen te krijgen.
Er is inderdaad niets met me aan de hand. Chromosomen, hormonen, stolling, baarmoeder en eierstokken zijn zo gezond als het kan. Ik leg me er nu echt bij neer dat het 3 x pech is geweest en dat dit jaar mijn jaar gaat worden en dat het goed gaat.

Ik zag ook dat er weer veel nieuwe bij zijn gekomen en helaas is de reden waarom niet fijn maar je vind hier wel de steun en het begrip die je nodig hebt. Voor allemaal veel sterkte en geluk.

Groetjes,

Corina

PS Aadje lekker stel zijn jullie en onze foto komt er ook aan. (Blondje met een pinda)

Hoi Corina,

Wat fijn dat de uitslag van de onderzoeken goed was! Mijn moeder heeft ook eerst 3 miskramen gehad en daarna 3 gezonde kinderen dus het kan absoluut "gewoon" dikke "pech" zijn geweest. Je zult er wel weer meteen voor gaan neem ik aan he? Succes!

X F.

Hoi Meissie,

Toch een opluchting dat het lichaam in orde is al heb je gemengde gevoelens of niet??
Ik hoop dat jij nu eens een van de gelukkige bent waarbij het goed gaat.
lfs inge

Lieve Corina,

gek he, dat gewoon alles goed met je is en dat het toch 3x is misgegaan. Hoeveel pech kan een mens hebben? ik hoop in ieder geval dat het nieuwe jaar inderdaad een keerpunt is en dat het nu allemaal goed met je gaat.

Liefs,

Gitta

Terug
Bovenaan