Onderzoeken na 3de mislukte iui"s

Hoi Hoi,

We zijn vandaag bij de dokter geweest voor een gesprek na onze 3 iui"s die mislukt zijn. nu krijg ik een onderzoek.... dit is de Hysteroscopie en de Hysterosalpingografie ( Baarmoederfoto)

ik dacht een alleen een klein onderzoekje om te kijken hoe me baarmoeder loopt. dus niet.......

ze gaan ook kijken hoe die loopt en of er een schotje zit of iets anders waardoor het niet lukt...

en messchien moet ik beginnen met prikken of ivf.... dus het word best spannend wat er uit de onderzoeken komt en dan horen we verder wat de plannen zijn....

XXXXX Brenie

Hoi,

ik vond de hysteroscopie heel erg meevallen, had allemaal horrorverhalen gelezen op internet, maar t was best te doen. Deed wel wat zeer maar ik ben gewoon gaan liggen puffen en dat werkte bij mij erg goed.... Die HSG heb ik nooit gehad..

Hopelijk komt er niets uit en kunnen jullie verder en als er wel iets uitkomt hoop ik dat het snel op te lossen is!!

Succes meid!

gr Yosha

De HSG valt ook reuze mee, hoor! Even een raar gevoel als het kapje op je baarmoedermond gaat, maar geen pijn hiervan.
De vloeistof zelf voelde ik op het einde wel even heftig, maar dat komt omdat er bij mij 1 eileider voor 10% afgesloten is. Dit probeerden ze door te spuiten (uiteindelij kgestaakt...).
Zodra ze stopen zakt het pijnlijke gevoel ook direct weer weg!

De dagen erna iets menstruatiepijn gehad, maar echt niet zo heftig als anders.

Laat het gewoon allemaal over je heen komen!!

Waarom zijn jullie eerst met IUI begonnen en krijg je nu pas deze onderzoeken?
Het klinkt mij echt heel onlogisch in mijn oren...

Liefs Daisy

hoihoi die hsg valt zeker mee!! heb geen enkele pijn gehad, en het doet je eileiders / baarmoeder nog goed ook denk ik, want ik ben zwanger!!!!! suc-6, hopelijk lukt het snel bij je, liefs kim

Ik vind het ook raar dat je nu pas baarmoederonderzoek krijgt.
Bij mij deden ze het in de orienterende onderzoeken, geen oorzaak, half jaar naar huis en daarna mocht ik starten met iui.

Maar ik hoop dat alles goed zal zijn.

Het viel me ook wel mee, hoor.

Gr Han

Het is inderdaad wat vreemd dat je nu pas die onderzoeken krijgt. Meestal doen ze dat voor je met behandelingen gaat beginnen.....

Ik wens je heel veel succes, hopelijk met goed nieuws.

Liefs Anna

Heeey dames,

Uhhhmmm.....oke we ze hebben alles na gekeken...tot zover dan....kijjen hoe zaad was en hoe bij mijn alles binnen eruit zag gewoon dan met een echo....bla bla bla eerst dat soort dingen de kleine onderzoekjes noem ik het dan maar.....en daar was uitgekomen dat alles helemaal goed was....dus werden we naar huis gestuurd om toch nog een half jaartje te proberen noh dat half jaar heb ik niet volgehouden dus het wsren drie maanden geworden.....nou oke dus we mochten weer terug komen en toe was het nou dan gaan we met iui beginnen omdat alles goed is....dus nu de 3de iui weer mislukt. En toen hebben ze dus gisteren gezegt we gaan die onderzoeken doen...om te kijken of er iets is wat ze van buiten af en met echo niet kunnen zien..... Nu is het dus weer afwachten of ik deze ong word en dan gelijk weer bellen voor een afspraak....en hopenlijj lukt her allemaal net voor dat we weg gaan met vakmtie...en anders na de vakantie....

Owwww gelukkkig stellen jullie mijn een beetje gerust....ik had al zoiets van owww niet weer he.." Heb namelijk al vaak genoeg ondezoeken gehad van daar van ondere en dat is geen pretje" ik laat julllie iniedergeval weten wat de uitslag is....

Xxxxxxxxxxx brenie

Ik blijf het vreemd vinden dat juist als alles goed is bij jullie, ze deze onderzoeken nu pas doen. Zullen ze vast wel een goede rede voor hebben...

Laat alles lekker over je heen komen, meid! Er wordt idd meer ophef over gemaakt dna nodig is. Bovendien beleeft toch iedereen weer op een andere manier.

Succes!

Terug
Bovenaan