onderzoeken

Hoi Allemaal,

Het bezoek aan het ziekenhuis zit er weer op. Eindelijk is mijn linkereirstok gevonden en nu bleek ook waar dit irritante gevoel steeds vandaan kwam.. Mijn eirestokje ligt graag in de clinch met mijn darmen..
Voor de rest onderzoeken ze mijn baarmoederslijmvlies op eventuele afwijkingen. Ik had een aardige arts en mocht ik nog vraagje hebben of ergens mee zitten mag ik altijd komen. Tevens mocht ik ooit weer zwanger worden mag ik elke week een echo maar ik heb hem al verteld dat ik daar niet zo een behoefte aan heb. Pas na 13 weken zal ik me ooit wat zekerder gaan voelen.

We gaan er weer vrolijk tegenaan en met 2 weekjes heb ik de uitslag binnen.
Vrijdag maar even uithijgen met vriendje in de sauna want tja dat kon nu wel na mijn miskraam dus ik ga me vrijdag even lekker laten verwennen met een massage, gezichtsbehandeling en een sauna.

Groetjes,

Corina

Hoi meis,

Ik hoop dat je je nu wat beter voelt.Wel heel goed dat ze nu weten waar die pijn vandaan komt!

Heel veel sterkte en alvast succes gewenst met klussen!!!

X F

heej,

ik heb ook heel vaak zo'n zelfde gevoel aan de linkerkant. Het is geen pijn maar net of er iets zit kan het moeilijk uitleggen. misschien is het wel hetzelfde als bij jouw weet niet, maak me er maar niet te druk om...
Lekker in de sauna, ik ga vnd ook weer bij ons op de sportschool. Veel plezier dan vrijdag en suxxes verder

liefs Kyra

Terug
Bovenaan