Onderzoeken

Hoi Allemaal,

Nog even een berichtje van mij zo vlak voor de kerst. Ik ben dus gisteren naar het ziekenhuis geweest en de uitlsag van de versnelde chromosomentest was goed. In eerste instantie wilde de gyneacoloog geen verdere onderzoeken doen omdat er inderdaad zo weinig uitkomt en de mensen daar teleurgesteld van worden. Ik heb hem verteld dat ik juist blij zal zijn met goede uitslagen omdat ik op deze manier ook wat vertrouwen in mijn lichaam terug kan krijgen. Hij vond deze uitspraak zeer fijn en vertelde dat hij het niet zo van die kant zag maar dit wel erg goed kon begrijpen dus hij gaat me helpen. Mijn baarmoeder en eierstokken zijn onderzocht en daar zijn geen afwijkingen gevonden. Nu zijn er veel buisjes bloed afgenomen en worden daar onderzoeken naar allerlei dingen gedaan. Op 13 januari ga ik weer terug want dan zijn de uitslagen binnen.

Biate ik heb ook nog voor je gevraagd of ze dit echt pas doen na 3 miskramen en hij vertelde dat dit niet geheel waar is omdat ze mensen gewoon niet teveel willen teleurstellen, maar als jij aangeeft dat je het wilt zullen ze je niet mogen weigeren.

Inmiddels zit ik ook weer goed in mijn vel en kijk ik echt uit naar de kerstdagen.

Lieve allemaal... een hele fijne kerst en mijn wens voor 2005 is dat we allemaal van de lijst af zijn en echt eens mogen uitkijken naar het moederschap!!!!!!!!!!!!

Knuffel,

Corina

PS Marion heb je vandaag getest??

Hoi Corrina,

Wat een goed bericht joh!
Kan me ook voorstellen dat je die onderzoeken wilt.
Als jij een goed gevoel hebt is dat alleen maar beter toch.
Volgens mij hangt een positieve instelling en vertrouwen samen met zwanger worden.
En dat moeten we hebben!
Hoeveel buisjes zijn er bij jou afgenomen?
Bij mij 12 en ik weet alleen dat er een stollingsonderzoek bij zit.
Weet jij war er nog meer onderzocht word?
Mijn gyn was een beetje vaag, bij het onderzoek zelf begreep ik dat er meer word onderzocht.

Fijne feestdagen, en vol goede moed op naar het komende jaar!!

Liefs, Monique2

Hi Monique,

Ik heb maar niet meer gekeken hoveel buisjes het waren maar ik geloof ook wel een stuk of 10. Het gaat om hormomen, stolling, eiwitten en antistoffen. Wanneer krijg jij de uitslag?

Ik hoop ook voor jou dat als er niets uitkomt je toch genoeg vertrouwen hebt om door te gaan. Ik haal wel veel vertrouwen uit de goede uitslagen.

Een hele fijne kerst en proost op2005.

Liefs,

Corina

Mooi dat je voor mij hebt gevraagd vind ik echt lief, ik ga er ook voor om onderzoeken te ondergaan. En mooi dat er voor jou verder onderzoek wordt gedaan. Ik wil dat ook echt!!!
Als ik weet dat alles verder gezond is dat krijg je zelfvertrouwen en dat is alleen maar positief. Ben benieuwd. De onderzoeken die je tot dusver hebt gehad, chromosonen geldt dat voor jou alleen of ook voor de partner. Ja het zijn allemaal zaken die ik niet weet en graag wil weten voor ik naar de gyn ga volgende week. En ook fijne dagen geniet ervan en alle goeds voor het nieuwe jaar toegewenst.
Liefs Biate.

Hoi Corina,

Fijn voor je dat uit de chromosomen niets blijkt en dat je inwendig ook in orde bent (klinkt dat raar eigenlijk als ik dat zo opschrijf, haha).
Laten we hopen dat uit de bloedonderzoeken ook geen vervelende dingen komen.
Net wat je zegt, als het positief is geeft je dat ook een goed gevoel en dan heb je kunnen doen wat je kon doen, toch?

En bovendien, 13 januari is niet ver weg!
Ben heel benieuwd dan hoor!

Gr. Aar

Terug
Bovenaan