Onderzoekjes gynacoloog!!

Hallo allemaal,
Ik ben hier nu voor het eerst, dus zal me even voorstellen.
Ik ben 29 jaar en mijn man(sinds september 2003) is 28 jaar.
We zijn al twee jaar bezig om zwanger te worden maar dat wil niet echt lukken.
We lopen nu sinds een paar maanden bij de gynacoloog.
Het ergste vind ik die onderzoekjes met die eenden bek, dat doet echt vreselijke pijn.
Moest de afgelopen week om de dag naar het ziekenhuis voor z'on onderzoek, maarja je moet er wat voor over hebben.
Zijn er nog meer mensen waarbij het zoveel pijn doet???
 
Hallo Cindy, Ik ben ook voor het eerst op dit forum en lees je bericht en herken voor een deel je situatie. Mijn vriend en ik proberen sinds april 2003 zwanger te worden, wat nog steeds niet wil lukken. Op dit moment ben ik bezig met acupunctuur en chinese kruiden. Zelf vraag ik me af wat voor ons het juiste tijdstip is om bij de huisarts een afspraak te maken, vind dit eng. Dadelijk zegt 'ie wacht nog maar even af. Straks zijn we 1 1/2 jaar verder en er is nog niets. Vind het ook eng om eventueel naar de gyneacoloog te gaan, straks is het niet mogelijk zwanger te worden en dan? Hopelijk reageer je! Grt. Babs
 
hoi cindy

tja, pijn doet het niet echt, maar fijn is anders!!
mijn gyn maakt dat ding (eendebek) eerst warm, en dan met wat glijmiddel gaat het best goed (jeetje wat klinkt dat dom zeg haha)

ik heb zo'n ding ook al heel wat keren "erin" gehad (iiieeee jaaakkkiiieee!) maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen!

als je je ontspant valt het het meeste mee. maar omdat je natuurlijk niet zo'n prettige ervaring hebt met die eendebek zal dat wel niet meevallen.
probeer een volgende x eens je ogen dicht te doen en rustig door je neus in en uit te ademen, en probeer je buik "los te laten" te ontspannen, misschien heb je daar baat bij!

succes verder
xx kimpansee
 
Hoi Cindy,
Mijn naam is ook Cindy ( grappig he)!!!Misschien is het handig om iets achter je naam te zetten om wat verwarring te voorkomen op het forum.
Er is namelijk ook een NOD lijst en anders weten ze niet meer wie wie is...
Ik sta namelijk ook op die lijst!!
Maar van harte welkom op dit forum, het is hier erg gezellig en je kunt alles wat je wilt weten aan de meiden vragen, dit is erg prettig ;-)
PS: ik heb zelf geen ervaring met de eendebek , maar succes verder met klussen en zwanger worden .
Veel groetjes van Cindy
 
Terug
Bovenaan