Ondeugend! Baby-humor! Hihihihi

A

Anoniem

Guest
Esther werd vanmorgen al wakker met een enorm ondeugend snoetje (ze trekt ook echt hele stoute koppies nu ze tandjes heeft). Ze heeft na haar ontbijt heerlijk op de bank liggen spelen (tja, ze rolt nog niet he, da's dan wel weer een voordeel) en toen ze moe werd nam ik haar mee in de wipper en gaf haar een rammelaar. Ik was haar fruithap aan het schillen. Hoor ik de rammelaar vallen. En daar kijk ik in het allerondeugendste snoetje ook: een gerimpeld neusje en dan een grijns waar je die 2 tandjes net doorheen ziet. Dus ik zeg luid en duidelijk: "Oh-oh". Esther hélemaal in een deuk. Ik weer heel duidelijk: "Gevallen". Esther slap van de lach in haar wipper. Dus pak ik hem op en zeg: "Alsjeblieft" en er klinkt een heel schattig gegiechel. En zodra ik me omdraaide hoor ik weer "kadéng". Dus ik kijk weer om....zoooooooo'n verwachtingsvol koppie! En dan precies hetzelfde riedeltje doen natuurlijk: "Oh-oh, gevallen, alsjeblief". En Esther lachen! Ik denk dat we het wel 10x gedaan hebben en op een gegeven moment hing ze dat ding echt al aan één vinger boven de grond en ging me dan verwachtingsvol aan zitten kijken. Heerlijk, ze wist echt wat er komen ging en speelde een spelletje. Echt babyhumor! Ik heb er zooooooo van genoten! Gisteren was een off-day: ik was ziek, Esther was huilerig. Maar nu.....oh, zo heerlijk!

Nog meer baby's met humor?

Liefs,

Eveline

wat grappig!

Onze Berend weet dat hij mij heel hard aan het lachen kan krijgen met al zijn gekke geluidjes. Dus dat is ons spelletje, elkaars geluidjes proberen na te doen. Ook heel leuk.

oooohhh, schattig!
Wij hebben gisteren toevallig ongeveer het zelfde spelletje gedaan. Zij gooide steeds iets op de grond en ik moest het steeds oprapen en dan idd die blik als ze het op de grond gooit, zo van: ik ga het nu lekker weer laten vallen, hihi.

groetjes,
Daphne

haha geweldig he??!!
ben blij dat jullie zo lekker aan het genieten zijn....
voel je je weer helemaal oke nu?

nou ga maar lekker genieten van de babyhumor van esther! ben benieuwd wat ze vandaag nog meer gaat brengen... hiihi

liefs marijke

Grappig zeg. Kei leuk. Het bewegen mag dan misschien niet zo snel komen. Maar daarin ligt ze dan weer voor. Quinn doet dat soort dingen echt niet. Geen idee of hij het snapt .....
Groetjes Veerle

Ja, Esther heeft héél goed door wat er gebeurt. Soms ook helemaal niet handig, trouwens. Als ze ziet dat ze 's middags fruit krijgt i.p.v. een koekje omdat ik met een kommetje aan kom lopen, knijpt ze haar lippen al stevig op elkaar en draait haar hoofd weg. En als we in bad zitten en ze ziet papa aan komen, begint ze al te gillen omdat ze weet dat hij haar eruit gaat tillen. Niet handig, wel schattig. Zo'n kleine hittepetit...hihihi!

Geweldig zeg
Ik vind het moederschap alleen maar leuker en leuker worden! En ik dacht dat het niet leuker kon, hihi. Kan er ook zooo van genieten iedere keer als ze iets nieuws doet.

groetjes,
Karin

Geweldig he! Nu al ondeugend, dat wordt wat hihi
Lijkt wel om ze met de dag wijzer worden.
Ik legde Evi gisteren op de grond en ze moest natuurlijk de tegels even proeven. Volgens mij maakte ze daar ook een spelletje van, ik maar zeggen bah en dan keek ze me aan om het vervolgens nog een keer te doen. Elke keer als ik "bah" zei dan keek ze me aan en daarna toch weer even proeven hihi
Je kunt bij mij natuurlijk van de grond eten , maar toch.

groetjes Sonja

Terug
Bovenaan