Hoi Miep,
Ik kwam ook van het april forum, maar ben net nog 31maart bevallen van een zoon Robin. Wat leuk dat jullie voor een 4e gaan, je voelt je dus alweer prima na de bevalling. Nu zou ik ook heel graag alweer voor een 2e gaan, ja mijn zoontje is bijna 4mnd. Het gevoel speelt al even, dit toch maar eens met mijn vriend besproken en die vind het goed. Kijk mannen gaan hier toch anders mee om, zoals je wel zal weten. Een niet al te groot leeftijdsverschil wilden we toch allebei. Mensen kunnen wel zeggen geniet toch eerst van je kleintje, waarom zou dat niet kunnen terwijl ik alweer zwanger zou zijn. Mijn 1e zwangerschap verliep prima, gewerkt tot 4wk voor de tijd, bevalling viel me mee. Wat wil je nog meer. Het zal wel druk zijn, maar goed dat maakt me niks uit.
Waar ik me nu meer druk over maak is dat ze me alweer zien aankomen op het werk. Deze zomer verlof, en als ik nu zwanger zal worden zit ik weer volgend jaar precies hetzelfde.(werk in de zorg en met de bouwvak is het altijd krap) Dat steekt nog een beetje. Vanaf december zou het wel kunnen, dan zou ik uitkomen in september 2007. Ja waar je allemaal niet aan denkt, en daarbij ik heb hiervoor 2 miskramen gehad, krijg je dit weer of niet. Best frustrerend. Maar goed ik stop iniedergeval alweer met de pil, net 2mnd geslikt. We gaan maar eerst even over op condooms, zo kan ik mijn cyclus in de gaten houden. Ik weet maar al te goed dat je een zwangerschap niet kan plannen, je mag tegenwoordig blij zijn als je zwanger raakt, maar goed ik zit hier wel erg over te prakaseren. Snap je het nog een beetje. Nou veel klus plezier en hopen dat je gauw zwanger mag zijn.
Groetjes, Mayke