ondeugende Thomas (foto's)

Hier een paar foto's van een zeer ondeugende Thomas!
De foto's zijn van afgelopen vrijdag. Ik was even boven en toen ik benenden kwam had Thomas een heel pak knispers (voor op brood van die crunch korrels)  leeg gestrooid over de vloer. Hij heeft het lege pak nog terug gezet in de la.

Oei mama komt gauw wegwezen

Chips!...................... Betrapt

Zo zag het er dus uit!

Ben een uur bezig geweest met zuigen en ik moest al die dingen tussen de naden van de vloer weg halen. Met dweilen moest ik ook een paar keer over doen. Ik kon wel janken.

Liefs Esther

Oooh Thomas, toch!! Jij weet je moeder wel bezig te houden!! Ook al was je heel ondeugend, je hebt nog steeds een lief (gekleurd) snoetje!
Groetjes Laura mv Thom

Aaaahhhggg, als ik jou was zou ik VANDAAG nog clipjes op de keukenkastjes maken!
Wat een boef zeg hihihi.
Ik moet er stiekem toch om lachen hoor Es, hij trekt er ook zo'n lekker boevengezichtje bij.....En, dit zijn leuke foto's voor later joh!!!!!!!!

Groetjes van Cissy

Woooooooow,... wat een ravage!!!
Kan me voorstellen dat je wel kon janken!!

Achteraf kun je er vaak wel om lachen.. Vooral als je de foto's dan weer ziet.

Idd toch maar eens dat soort spullen een kastje hoger te zetten haha..

Esmé mv Kay

O wat erg!!!!
Ik roep dan altijd ... dat zou mij niet overkomen! Of ik denk stiekem ... ja, had je het maar weg moeten zetten. Maar ik merk ook o zo vaak dat ze sneller/slimmer/doorgetrapter zijn als waar wij moeders op voorbereid zijn.
Maar wel leuke foto's om te zien (bij een ander, haha)
Liefs Nelleke

Hahahahaaaa! Het lege pak teruggezet in de la.....!!! Geweldig!!
Zo drukt Julian de TV wel eens aan terwijl ik in de keuken ben, en als ik dan de kamer in kom staat hij achter de tafel met zijn handjes op zijn rug en met grote ogen naar mij te kijken alsof hij wil zeggen: Hebbe ik nie daan hoor, dedie zomaar vazelluf!   hahaha!

Maar eerlijk is eerlijk....blauw staat hem goed!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Haha ik moet een timmerman inhuren om die clipjes op de lades te zetten. Want als Mich het moet doen kan ik gelijk nieuwe kastjes bestellen. Bij ons is het echt 'Help mijn man is klusser' haha. Hij heeft ook het traphekje opgehangen en ik had er ineens 4 gaten extra bij
Liefs Esther

Terug
Bovenaan