Onduidelijke ovulatietest

Lieve dames, ik lees al een tijdje mee! Ik wou graag weten of meerdere van jullie ook onduidelijke ovulatietesten hebben hij geeft nu namelijk al 4 dagen aan dat ik mijn eisprong heb (wat natuurlijk niet kan). Ik gebruik de testen van sensitest. Ik moet 16 januari ongesteld worden dus ik hoop nu maar dat we op jet juiste moment de daad hebben gedaan.... zo vervelend deze onzekerheid
 
Ik heb inderdaad hetzelfde. Maar dan net iets anders.. Bij mij zijn ze ook niet duidelijk. Wel elke keer een streepje maar geen duidelijke dikke streep als controle streepje. Zo gek.. afgelopen maanden elke keer ook mijn eisprong gevoeld maar deze keer ook niet..
 
1 dag was Mn ovulatie test wel iets donker maar niet zoals vorige maand een dikke vette streep. Dus ook maar hopen dat het gelukt is, 15 januari NOD. 
 
Ik zelf heb slechte ervaringen met sensitest! Ik had een positieve test, 7 dagen later weer een x en 7 dagen daarna ook weer! Alle 3 de keren was het dus niet mijn eisprong! Ik heb wel goede ervaringen met die van Action.
 
heb je de testen wel elke x op het zelfde tijdstip gedaan?
 
Ja ik heb dus dat mijn test streep niet net zo dik word als mijn controle wel dat het begin van streepje zelfde kleur heeft.. Ik gebruik die van zwanger en kids.  Word alleen maar onzeker van die testen als heel eerlijk ben. Denk ook dat ik met testen stop en wel zie wanneer h3t lukt ...           
 
Ja dat is dus het gekke, ik doe het netjes elke dag op of rond dezelfde tijd, soms scheelt het een half uurt of een kwartier maar niet een heel dagdeel ofzo! Misschien volgende maand maar die digitale proberen van cb, heeft iemand daar ervaringen mee? Lees er vrij uiteengelopen meningen over online! 
 
Meiden,
 
Vorige twee cyclussen heb ik dipsticks van Sensitest geprobeerd, werden op een gegeven moment wel een dag iets donkerder maar nooit zoals de controlestreep. Nu deze maand de digitale test van Clearblue gebruikt, hier nu al 5 dagen een knipperende smiley (eerst wel een negatief rondje) maar gaat ook nu gaat hij niet over op een knaller (dan moet de smiley niet meer knipperen). Iemand hier ervaring mee? Ik voel mijn eisprong niet en maak me nu zorgen of ik wel een eisprong heb..
 
Ik heb de eerste keer ovulatietest van 2b sure gebruikt op dag 16 piek lh gehalte. Maand erna clearblur gebruikt eerste 2 dagen open rondje en 5 opeenvolgende dagen knipperende smiley. Deze ronde weer testen van 2b sure (piek aflezen bij 25mUl/ml) maar geen duidelijke streep te vinden. Afgelopen weekend (dag 15) een steek in rechteronderkant.. geen idee of het überhaupt iets betekend. Als ik deze maand weer ongesteld wordt ga ik de extra gevoelige test van 2b sure gebruiken. Die meet al een lh piek bij 10mUl/ml. Mocht hier geen resultaat uit komen stop ik ermee. Hebben iedere 2 a 3 dgn gemeenschap dus moet het ooit lukken toch. Na 12 jaar de pil geslikt te hebben mn lichaam ook wat tijd geven.. ookal is het lastig in je hoofd!
Succes allen!
 
Terug
Bovenaan