Onduidelijke ovulatietesten

Hallo,

Ik gebruik nu 10 maanden ovulatietesten. Eerst sensitest en nu al 3 maanden via eBay (klackstar) maar deze maand kom ik er niet uit..

De controlestreep is heel erg licht en er is geen opbouw. De vorige maanden had ik op dag 19-22 een echt duidelijke knalstreep. Op dag 35 werd ik dan ongesteld.

Deze maand op dag 15 een donkere streep, net zo donker als de controlestreep maar beide nog licht. Ik dacht dat het de volgende dag donkerder zou worden maar het bleef zo. Toen werden ze lichter en vanaf dag 18 weer donkerder. Vanaf dag 21 werd de controlestreep ineens weer heel donker maar de teststreep weer licht! Dit is nu al een paar dagen zo.

Heeft iemand dit ook gehad?

Kan ik een foto plaatsen zodat jullie mee kunnen kijken? Ik ben nieuw op het forum dus weet niet zo goed of het kan/werkt?
 
Hoi!
Ik zou je de ovulatietesten van clearblue aanraden.. je betaald dan misschien iets meer maar je hoeft niet met onzekerheid te zitten. Deze ovulatie testen geven of een rondje aan of een smiley! Geen twijfel dus :) Tegenwoordig heb je er zelfs een waarbij een knipperende smiley is voor het vaststellen van meer vruchtbare dagen dan 2. Best handig! En geen onzekerheid meer..
groetjes
 
Ik test deze maand voor het eerst en gebruikte de testen van de action.
2x testen en gegarandeerd komt je ei voorbij. 
Bij mij liepen de streepjes op in kleur waardoor je ongeveer weet wanneer de knalstreep komt. Succes ! 
 
Bedankt voor de reacties!
ik denk dat ik inderdaad de volgende ronde de digitale van clearblue ga halen. De vorige maanden had ik altijd een duidelijke piek. Geen idee dus wat er nu anders is. 
 
Terug
Bovenaan