onduidelijke temperatuur

A

Anoniem

Guest
ik ben de laatste maand aan het temp.
 ik heb telkens een temp van rond de 36.8gr.
29 jan ben ik ongi geworden.
nu had ik dus gisteren ineens een temp van 37.3!!! dat is dus 0,5gr hoger. dus ik dacht daar was m'n eisprong. we hadden zelfs de avond ervoor nog geklust dus dat zit wel goed dacht ik.
maar.... nu had ik vanmorgen ineens een temp van 36.7!!!
ik snap niet hoe dit nu kan. ik dacht dat je temp vanaf je eisprong tot aan je nod hoog bleef. ik ben verder niet ziek geweest of iets dergelijks. het enige wat ik kan verzinnen is dat we gister laat op bed zijn gekomen, + 2.30uur.
kan iemand mij helpen?? ik hoop dat iemand hier wat duidelijkheid aan kan geven.

alvast bedankt, groetjes moon

ik hoop dat er iemand is die mij wat duidelijkheid kan geven.....

nou, vanmorgen was mijn temp weer ietsje hoger,37.0gr
zou het dan gisteren toch gekomen zijn doordat we later op bed zijn gegaan??
ik snap er soms niks van.
ik hoop echt dat het deze maand raak is.
we zitten nou in de 6e ronde.
gisteren zijn vrienden van ons langs geweest om te vertellen dat ze zwanger zijn.
ik ben echt heel blij voor ze. ik dacht alleen wel;   'dat wil ik ook'.

groetjes moon.

hoi moon78,

Als die temp. dan weer sowiso drie dagen aanhoud dus die 36.8 dan heb je je eisprong gehad. Tenminste dat is wat ik ergens heb gelezen. Ik ben zelf ook begonnen met temp. moest gisteren of vandaag ongesteld worden maar mijn temp. blijft hoog 37.1. Afwachten maar weer..

in ieder geval succes verder

groetjes sw33tness

Hoi Moon. Ik kan je helaas niet helpen, want ik heb geen ervaring met temperaturen en weet niet wanneer het hoog of laag moet zijn. Ik vond het zo sneu dat nog niemand had gereageerd. vandaar ...haha! Ben je misschien verkouden ofzo dat je ineens een beetje verhoging had? Ik denk dat heel veel zaken van invloed kunnen zijn op je temperatuur.
Uiteraard hoop ik voor je dat jullie op tijd hebben geklust. Afwachten tot je volgende NOD......
De mijne was/is gisteren of vandaag. Normaal verlies ik een aantal dagen van te voren al wat oud, bruin bloed, maar nu is er nog niks te zien. Zou het kunnen????
Veel succes in ieder geval!
Liefs, Patricia

hoi sw33tness en patircia

fijn dat jullie even gereageerd hebben, er wordt inderdaa altijd maar weinig gereageerd op mijn berichtjes, weet ook niet hoe dat komt. vind het wel jammer in elk geval.

wat spannend voor jullie allebei zeg. ik hoop echt dat het raak is voor jullie!!!
hou me op de hoogte hé?

groetjes moon

laat naar bed kon de temperatuur van je lichaam goed ontregelen.
Je kunt er b.v ook aan gewent zijn lichamelijk dan niet.
Ik meet bij waarden die ik niet verwacht 2 maal.
Heb je wel dezelfde thermometer en plaats van meten?
Verder als je b.v. alcohol  heb gedronken kan het ook.
Bij laat  is je lichaam nog niet bijgekomen en tot rust  .
Tip schrijf deze tussen haakjes op en ga vanavond op tijd naar bed en kijk wat morgenochtend de temp doet.
is die hoog dan heb je je eisprong gehad
niet of weer laag dan waarschijnlijk geen eisprong
dus nog even doorklussen

nanda1977

He moon78,

Met tempen heb ik nog weinig ervaring ( zaterdag net een termometer gekocht) maar ik wilde wel even zeggen dat je het je niet persoonlijk moet aantrekken dat je het gevoel hebt dat er op je berichtjes weinig gereageerd wordt. Ik weet zeker dat het niet zo bedoeld is!!

LIefs Carina

Terug
Bovenaan