onduidelijkheid menstruatie/cyclus

A

Anoniem

Guest
ik word er gek van. Op de 18e verloor ik een beetje bloed, terwijl vandaag mijn ongi zou zijn. Morgen mag ik testen, kon niet wachten, vanochtend gedaan. en natuurlijk niks.

wie heeft er nog meer onduidelijke menstruatie cq. cyclus.

En vanaf welke dag moet je dan rekenen? want tussen de 18e en nu (nog steeds niet) geen bloed.

als eispr op de 8 e of 9e is dan kun je toch op de 18e geen innesteling meer hebben?

Hoi CEP,

Je eisprong vindt gemiddeld plaats tussen de 11 en 14 dagen voor je volgende ongi. Als je een regelmatige cyclus hebt is het dus ook niet zeker dat je eisprong op dag 14 is geweest. Verder is het een gemiddelde, dus kan het ook nog wel eens voorkomen dat de eisprong eerder of later plaatsvindt. Als je cyclus onregelmatig is, dan is het dus gissen wanneer je eisprong is. Je kunt het dan weten door ovulatietesten te gebruiken en  door te temperaturen weet je achteraf wanneer je eisprong is geweest.  Verder  kan het zijn dat je de eisprong voelt.

Van de dag waarop je innestelingsbloed verliest (als het dat inderdaad is geweest), kun je niets aflezen. De een verliest innestelingsbloed een dag na de innesteling, een ander pas bij 8 weken zwangerschap. Je hebt alleen innestelingsbloed als er tijdens de innesteling een bloedvaatje geraakt wordt. Dus lang niet iedereen heeft een innestelingsbloeding. Het komt vaker voor dat die niet plaatsvindt dan wel.

De vragen aan jou zijn dus: Heb je de pil geslikt of een ander hormoonbevattend voorbehoedmiddel gebruikt die je cyclus reguleerde? Hoe lang geleden ben je daarmee gestopt? En heb je van jezelf een regelmatige cyclus?

Ik weet niet of je hier wat aan hebt, maar ik kan verder niets bedenken om je te helpen.

Groetjes,
Leeuwtje

Sorry, had je andere berichtje nog niet gelezen.

De hormonen zouden nu wel je lichaam uit moeten zijn. Maar bij sommigen kan het een  jaar duren helaas.

ik had een spiraaltje maar die is in januari verwijderd. Ik heb al een zoontje van 4 jaar, dus je zou zeggen dat het uiteindelijk wel moet lukken.

ik heb ook het idee dat ik mijn eispring wel duidelijk voel en merk, en die moet dus echt geweest zijn rond 8 of 9 okt.

verder geen hormonen of iets dergelijks.

Helaas kan ik je verder niets zinnigs vertellen. Wel heel vervelend zeg!

Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt van je lichaam.

Terug
Bovenaan