Onduidelijkheid over CB digitaal

A

Anoniem

Guest
Inmiddels ben ik na een zeer regelmatige cyclus van 28 dagen al 9 dagen overtijd. Tot nu toe krijg ik steeds negatieve tests. Ik snap er niks van.
Vanmorgen heb ik met een clear blue digitale test getest. In het afleesvenster verscheen de boodschap "niet zwanger".

Maar....

Wanneer ik de teststrip uit het apparaatje haalde stond er 1 duidelijke streep op, en 1 lichte streep. (Ik weet dat dit niet volgens de gebruiksaanwijzing is) Is het niet zo dat wanneer de strepen duidelijk genoeg zijn de test de streepjes "leest" en er de boodschap "zwanger" komt te staan? Dat zou betekenen dat wanneer de tweede streep niet duidelijk genoeg zou zijn voor het apparaatje, ik toch zwanger zou kunnen zijn, toch? Er wordt immers gezegd, "een streep is een streep."
Deze situatie had ik ook bij mijn eerste kindje: de ene dag een negatieve test met een licht tweede streepje en de volgende dag een positieve test met een duidelijker tweede streepje...

Wat denken jullie? Zwanger? Of hopen tegen beter weten in?

Liefs,
Marientje

hoi Marientje81

ik hoop voor je dat je wel zwanger bent.
ik had precies hetzelfde verhaal vorige maand,als jij nu.
na 11 dagen helaas toch ongesteld....helaas.
ik heb gebeld naar het nummer dat op de verpakking staat,en dit is wat hun zeiden.
"in het geval van deze test is het niet zo dat een streep een streep is,je moet bij deze testen alleen kijken wat hij aangeeft,niet naar de strepen dus"

hopenlijk makat de test voor jou een uitzondering,maar reken er niet te hard op,anders is het straks weer zo'n teleurstelling.

groetjes...en laat je het even weten??

Ben gister dus toch ongesteld geworden! Grrr...
Maar ja, aan de andere kant weet ik nu tenminste waar ik aan toe ben. Nieuwe ronde nieuwe kansen!

Groetjes!

jammer jammer jammer
op naar de volgende ronde succes meid

Terug
Bovenaan