onduidelijkheid over zwangerschap

mijn lichaam is veranderd wat volgens me moeder op een zwangerschap duid. maar ik wordt wel ongesteld, oke minder heftig dan normaal maar tog. ik heb nu al 2 testen gedaan en die zijn beide negatief. ben en nu wel of niet zwanger, als ik wel zwanger ben zit ik op week acht.
 
wat een onzekere situatie zeg.
Ik weet van me zelf, ik ben in april gestopt met de pil. werd in mei 2 dagen ongi en in juni ook. In juli helemaal niet meer. en was inderdaad zwanger. officieel nu 9 weken, maar ik twijfel ook omdat mijn menstruatie gelijk veranderde. volgends de vk verandert je ongi schema makkelijk net nadat je bent gestopt met de pil. ben je net gestopt??
Heb je van die standaart zwangere klachten/symptomen??. en anders misschien toch even naar de huis arts.
suuk6

liefs smooty
 
hi smooty, ik denk niet dat er standaard zwangerschaps klachten zijn. ik nu 8 weken zwanger, wist het ook niet . merk niet eens dat ik zwanger ben, buiten het feit dat ik wel moe ben en dat ik veel wil slapen, maar niet misselijk etc, eetbuien ook niet. hoop da je wat aan heb. succes en gefeliciteerd met je zwatngerschap. liefs wanda.
 
Ik doel meer op gespannen borsten, moe, inderdaad eventueel misselijk, vaker plassen e.d.
daar merkte ik uit eindelijk aan dat er meer aan de hand was dan een menstruatie die wat langer op zich liet wachten. En tuurlijk is dat voor elke vrouw anders. maar daarom vroeg ik het me ook af. Omdat gompielover schreef dat haar lichaam was verandert.
 
Ongesteld worden en twee negatieve testen. Ik denk dat je er wel van uit kan gaan dat je niet zwanger bent. Met 8 weken zou een test echt heel snel positief moeten zijn.
 
Nou ja,

Ik heb het zelf gehad dat ik ongesteld was maandelijks, de pil gebruikte en een condoom had gebruikt en ik was wel degelijk zwanger....

Tevens als ik testen gebruik zijn ze bijna allemaal negatief! Dus dat zegt niet echt veel. Ik zou naar de huisarts gaan, dit melden en een echo aanvragen voor zekerheid.

 
Tja... je zou tot de uitzonderingen behoren die wel vloeien en toch zwanger zijn. Het komt voor. Maar ja... geen positieve test betekent geen HCG... ik weet niet of dat wel kan... maar voor de zekerheid kun je even met je vk bellen of je huisarts.
 
Geen positieve test betekent geen of te weinig hcg. Dat wil niet zeggen dat het dan geen zwangerschap is.

het kan trouwens ook aan de gebruikte testen liggen. Ik had bij mijn 3e pas met 28(!) weken een positieve test.
 
Terug
Bovenaan