Onduidelijkheid

<p>Hallo.</p><p> </p><p>Ik heb even een vraag beetje onduidelijk nu. </p><p> </p><p>Ik ben nu een jaar gestopt met de pil. En cyclus is regelmatig (29/30 dagen)</p><p>Nu was ik 14-11 ongesteld maa wel langer als normaal (8dagen, normaal 5/6)</p><p>4 dagen later heb ik weer 7 dagen licht bloed verloren. Ik ben naar de huisarts geweest omdat ik het allemaal even niet meer begreep. De huisarts vertelde mij om evt een test te doen. Nu ben ik 5 dagen over tijd (volgens de 14-11 menstrustieperiode) ik heb ook een test gedaan maar die was negatief. </p><p>Wel heb ik last van moe, hoofdpijn, gevoel alsof ik elk moment ongesteld kan worden en last van mijn onderrug. </p><p> </p><p>Wat kan ik nu het beste doen? Ik hoop dat iemand mij kan helpen ??!!!</p>

Dat 2x zo lang in 1 cyclus ongesteld zijn is inderdaad wel een beetje vreemd. Innestelingsbloeding duurt dacht ik nooit zo lang. Kan het een vroege miskraam van de maand ervoor zijn geweest? 

Anders zit er, hoe vervelend ook, weinig anders op dan nog even afwachten en dan over enkele dagen eventueel opnieuw een test doen. Eventueel via de huisarts. 

Succes ermee, begrijp wel dat het erg vervelend is die onduidelijkheid!

Terug
Bovenaan