Onduidelijkheid

Hoi,<br />Het is de eerste keer dat ik een berichtje op een forum plaats, dus sorry wanneer ik iets niet helemaal goed doe. Ik wil graag toch mijn verhaal even met jullie delen.<br /><br />Vorige week woensdag mijn eerste echo gehad met 8 weken zwangerschap. Hierop werd alleen een vruchtzakje gezien wat de grootte had van 6 weken en een paar dagen. Verloskundige gaf aan dat ik een miskraam ging krijgen en daarop alvast een afspraak ingepland bij de gynaecoloog.<br /><br />Vorige week vrijdag, 5 dagen later, afspraak bij de gynaecoloog. Deze zag echter wel foetale delen, alleen was deze veel te klein voor het termijn. Toch vond ze het nog te vroeg om deze zwangerschap als miskraam af te doen en nu moet ik aankomende maandag terug komen.<br />Mijn emoties gaan alle kanten uit. <br /><br />Mijn gevoel zegt dat het mis is, maar toch wil ik daar nog niet aan. Drie jaar geleden ook een miskraam gehad. Toen met 7 weken een echo waarop alleen een vruchtzakje te zien was met wel het juiste formaat. Ik moest bloedprikken en in de buurt blijven, gedacht werd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Een paar uur later weer een echo door de verloskundige van de gynaecoloog en toen werd er een te klein vruchtje met hartslag gezien. Een week later ging het alleen helaas alsnog mis en was het hartje gestopt.<br /><br />Beide keren geen bloedverlies. Is er iemand die dit verhaal herkent en hoe is dat bij jullie afgelopen?<br /><br /><br />
 
Hoi,

Ik heb vorig jaar in januari met 8 weken een echo gehad met alleen een vruchtzakje toen zeiden ze dat de echo misschien te vroeg was maar bij me eerste kindje echo van 8 weken was alles al heel duidelijk te zien. Helaas dus paar dagen na de echo van leeg vruchtzakje toch een spontane miskraam gekregen. Maar als ze nu toch iets zien hoop blijven houden! Sterkte ermee
 
Hoi,

Bedankt voor je berichtje, erg lief. Ik hoop zo dat het goed komt, maar weet dat de kans klein is. Ik herken zeker wat je zegt dat bij mijn andere zwangerschappen het er vanaf het eerste moment anders uitzag.
 
Terug
Bovenaan