A
Anoniem
Guest
Dag lieve meiden,
Het is weer zover, de rode duivels zijn er weer!
De sfeer hier in huis is vreselijk pessimistisch, waarom lukt het ons niet???
Dit was alweer ronde 11, we zijn bijna een jaar bezig.
Het vreselijkste vind ik nog dat mijn volgende NOD met kerstmis is, een familiefeest bij uitstek, op eerste kerstdag gaan we met zijn allen bij mijn ouders eten, ik en mijn zus en twee broers. Zij hebben allemaal wel al kinderen (totaal 8) en die rennen dan de hele dag om je heen, en het enige waar mijn hoofd dan mee bezig zal zijn is, ga ik morgen weer ongi worden?!?
Ik weet niet of ik dat wel aankan.
Ze zitten zowieso al contineu te vissen of het al zover is.
De tranen lopen me echt over mijn wangen nu, ik ben een echt gezelschapsmens, maar voor het eerst in mijn leven heb ik geen zin in de feestdagen.
Sorry voor dit depressieve verhaal, dat was niet mijn bedoeling, maar toch fijn om het even van je af te schrijven.
Dus even concreet:
Ukkepuk, 25 jaar, NOD 26 december, ronde 12
Het is weer zover, de rode duivels zijn er weer!
De sfeer hier in huis is vreselijk pessimistisch, waarom lukt het ons niet???
Dit was alweer ronde 11, we zijn bijna een jaar bezig.
Het vreselijkste vind ik nog dat mijn volgende NOD met kerstmis is, een familiefeest bij uitstek, op eerste kerstdag gaan we met zijn allen bij mijn ouders eten, ik en mijn zus en twee broers. Zij hebben allemaal wel al kinderen (totaal 8) en die rennen dan de hele dag om je heen, en het enige waar mijn hoofd dan mee bezig zal zijn is, ga ik morgen weer ongi worden?!?
Ik weet niet of ik dat wel aankan.
Ze zitten zowieso al contineu te vissen of het al zover is.
De tranen lopen me echt over mijn wangen nu, ik ben een echt gezelschapsmens, maar voor het eerst in mijn leven heb ik geen zin in de feestdagen.
Sorry voor dit depressieve verhaal, dat was niet mijn bedoeling, maar toch fijn om het even van je af te schrijven.
Dus even concreet:
Ukkepuk, 25 jaar, NOD 26 december, ronde 12