Oneerlijk......

Hallo Dames,

Er is iets gebeurd wat mij erg aantrekt en ik moet echt mijn verhaal even kwijt.
Mijn man is in Bangladesh geboren. Bijna al zijn familie woont daar nog. Wij zijn er meedere malen geweest en we hebben het altijd fantasties als we daar zijn.
Een Tante van mijn man verwachte haar 2de kindje. Een meisje. Ze heeft al een jongetje van 8 en na lang proberen is het dan eindelijk gelukt om zwanger te raken. Nu is het baby'tje 6 weken eerder gehaald ivm de hoge bloeddruk van haar moeder. Helaas is het baby'tje na 3 dagen overleden. Ik vind dit zo oneerlijk. Waarschijnlijk als ze in Nederland was bevallen en behandeld was er een hele grote kans dat de kleine het gewoon gehaald had en dat ze heerlijk had kunnen genieten van haar kleine meisje.
Ik ben er erg verdrietig van. Wij hebben dagelijks contact met de familie van mijn man (via skype) en voelen erg met hun mee. Ik kan haar/hun verdriet niet wegnemen maar vind het heel moeilijk.

Sorry voor mijn verhaal maar moest het echt even kwijt.

Mama van Ramiro
 
Ik kan me voorstellen dat je het hier erg moeilijk mee hebt...
Ik heb ook al rillingen over mijn rug..
6 weken eerder, jeetje dat is hier haast geen issue, met 34 weken worden zo veel gezonde baby's geboren...Echt vreselijk voor je familie...en jij ook sterkte he? Is niet makkelijk als je zelf zwanger bent om zulke dingen van dichtbij mee te maken...

xxx Kirsten
 
Dat soort verhalen komen hard aan en als je zwanger bent natuurlijk helemaal! Wat een naar nieuws.
Het leven is inderdaad niet altijd even eerlijk verdeeld op de wereld. Wat dat betreft hebben wij het hier enorm getroffen.

sterkte..

x
 
Terug
Bovenaan