Ongeboren baby met cpam/ccam

<p>Hallo mama's</p><p>Vandaag heb ik de 20 weken echo gehad en hebben ze bij mijn babytje cpam of hoe ze het in het nederlands noemen ccam ontdekt. Zijn er nog meer mamas met kindjes die dit hebben mee gemaakt of kennen. Zou hier graag wat meer over willen weten uit ervaringen? </p><p> </p>

Hai mama! 
Wat schrikken he, en wat een onzekerheid. Ons dochtertje, bijna 1 jaar, is ook geboren met ccam. Kwam ook tijdens de 20 weken echo naar voren. 
Als je vragen hebt mag je me gerust een berichtje sturen via Facebook : Lisa Rouwenhorst
Liefsxx

Hoi! Hier ook een mama met een dochter van bijna 1 die geboren is met ccam. In die tijd contact gekregen met Lisa hierboven en nog steeds intensief contact. Je kan via haar wel mijn gegevens krijgen (die hou ik hier graag liever anoniem). Onze ervaringen zijn ook anders door andere ziekenhuizen/artsen en allebei in andere longkwabben. Dus kortom genoeg informatie te delen.  Wij weten door wat voor hel je gaat en dat het vervolg onderzoek onwijs spannend is, maar heb vertrouwen want onze dochters doen het ontzettend goed (ondanks dat de arts zei dat hij weghalen van de baby destijds zou begrijpen bij mij ivm de ernst)! 

Terug
Bovenaan