<p>Hallo dames,</p><p>Al maanden kriebelt het mij om aan de volgende stap te beginnen met mijn vriend, hij was helaas nog niet zo ver dus heb ik met alle geduld gewacht. Afgelopen mei was het dan eindelijk zover, we zijn gestopt met de pil.</p><p>Je raad t al.. nu kan ik niet meer wachten tot het zo ver is.. vreselijk!</p><p>Ik had intussen al zoveel gelezen betreft zwanger worden en zwanger zijn, dat ik precies wist wanneer mijn ovulatiedag was.</p><p>Mijn vriend wilde er niets van weten (bang niet te kunnen presteren haha). Ik heb m dus niets gezegt maar wel precies op de juiste dagen intiem geweest.</p><p>Afgelopen weken was het dus afwachten, afgelopen vrijdag op zaterdag nacht had ik wat last van licht roze afscheiding bij het afvegen. Natuurlijk raasde gelijk door mijn hoofd 'innestelingsbloeding', ietsje blij dat ik was. Maar ik hield me alsnog voor t kan altijd mis gaan.</p><p>De dagen erna bleef ik wat vloeien, alles was makkelijk op te vangen met een inlegkruisje en t bleef n beetje donker rood. </p><p>Ik had inmiddels al 10x opgezocht of het echt om een innestelingsbloeding zou kunnen gaan. Ik las dat dit max 2 tot 3 dagen zou duren. </p><p>Dag 3 vloeide ik nogsteeds, toen kwam de onzekerheid.. </p><p>Vandaag dag 4 hevige krampen en veel meer bloed verlies..</p><p>Helaas toch een menstruatie dus..</p><p>Nu snap ik alleen niet, gezien ik volgens de 28 dagen cyclus donderdag pas ongesteld zou moeten worden, wanneer ik mijn volgende ovulatie heb.</p><p>Moet ik zaterdag als mijn eerste menstruatie dag zien of toch vandaag?</p><p>Liefs!</p>