ongeduld en ovulatietesten

hi meiden,
omdat we erg ongeduldig zijn na de miskraam en ik het tot nu toe steeds bijna niet trek, die weken van onzekerheid en afwachten, hebben we ovulatietesten besteld via internet. om m'n hoofd wat leeg te kunnen maken, en natuurlijk om erachter te komen hoe m'n lichaam werkt. gisteren heb ik voor 't eerst een test gedaan, maar ik vind de manier van gebruiken zooo onhandig, want je mag volgens de gebruiksaanwijzing 4 uur van te voren niet plassen...nou, als je tegen mij zegt dat ik niet mag plassen dan moet ik acuut! :) hebben jullie misschien tips?
groetjes s

eh minder (water) drinken???
Maar wat je zegt: ik zou dan ook spontaan naar de wc moeten terwijl ik normaal soms pas na 6 of 7 uur weer  naar de wc ga.... is toch ook een theorie dat als je gezegd wordt NIET aan witte beren te denken je dan juist WEL aan witte beren denkt?
Maar daar heb jij niks aan natuurlijk .

Weet niet hoe laat je die testen op de dag moet/ gaat doen?!?

Hoi,

Ik gebruik zelf de testen van Sensitest (ook via internet), kosten 0,99 per stuk en je hoeft je plas niet op te houden. En niet onbelangrijk: ze werken prima!

Groetjes,
Luna

hoi, dankjewel, dan koop 'k die de volgende keer.
vraagje, zie je je eisprong aankomen op zo'n test? er is nu nl helemaal totaal geen streepje te zien, en op de gebruiksaanwijzing staat dat 't pas zover is als de teststreep donkerder is dan de controlestreep...betekent dit dat je je eisprong kan zien aankomen doordat het streepje steeds wat duidelijker zichtbaar is? zou wel handig zijn!!

hoi,

met de testen van clearblue met de smilies hoef je ook niet 4 uur je plas op te houden alleen zijn wel wat duurder.
ik heb ze zelf van matcare en sensitest gehad maar heb daar niet zo n probleem mee om 4 uur niet te plassen,meestal ging ik dan rond een uur of 7 plassen en om een uur of 11 testen maar als je het zo lang niet op kan houden heeft het natuurlijk geen zin.

succes

mier

dank!
jaja ik heb 'n licht streepje! ben echt zooo nieuwsgierig naar hoe 't gaat verlopen! hoe was dat bij jullie? duurt zoiets een paar dagen, voordat het donkerder is dan de controlestreep, of veel langer? ....wel geinig, dat je op deze manier toch 'n beetje "in je lichaam" kunt kijken!
groetjes s

ik begrijp er niets van, gisteren was er duidelijk een streep te zien op de test (wel lichter dan de controlestreep) en vandaag helemaal niets. snapt iemand dit?

Terug
Bovenaan