ONGEDULD, ONGEDULD...

A

Anoniem

Guest
oh ik ben zo ongeduldig!!!
ik heb 2 mrt mijn nod, dus afgelopen dagen mijn eisprong.
nou ben ik al een tijdje aan het temperaturen.
en nu was vanmorgen mijn temp 0,5gr hoger als normaal. dus dat betekent toch dat ik mijn eisprong heb gehad. gisteravond hebben we geklust dus...
precies het goeie moment denk ik...
ik heb er een goed gevoel over maar nu moet ik dus nog tot 2mrt afwachten.
dat worden 2 lange weken denk ik.
als ik er niet meer tegen kan dan kom ik mijn ongeduld hier wel weer spuien.

groetjes moon
27, 6e ronde, 1e kindje.

Erg he dat wachten??

Het lijkt wel dan of die 2 weken 4 weken duren.

Nou meis nog even de tandjes op elkaar.

Succes.

Liefs wen     2e kindje

Hoi Moon,

Hier nog zo'n mevrouw Ongeduld... Mijn man en ik zitten in ronde 2 (1e kindje), dus wij hebben pas 1 teleurstelling gehad. Mijn nod is 24 februari, dus nog een kleine week afwachten... Spannend!

Tot mijn (verwachte) eisprong was ik er eigenlijk even niet meer mee  bezig, maar toen ik twee dagen daarna pijnlijke borsten kreeg (dat sindsdien aanhoudt), ben ik weer vrijwel dagelijks op dit forum te vinden.  

Ik ben heel benieuwd, want ons lichaam kan ons aardig voor de gek houden (had ik vorige maand ook een beetje). Toch is het pijnlijke gevoel in mijn borsten nu wel zodanig dat ik daar toch weer hoop op vestig. Moet ik eigenlijk niet doen, maar het voelt toch echt anders dan anders. En ik vind het ook zo'n gek idee, dat áls ik zwanger ben, ik dat niet doorheb! Begrijp je dat?

Veel succes met afwachten!

Groetjes,

Tammy

P.S. Ik heb gisteravond de halve avond op internet gesurfd naar babynamen!!

oh hou op!! ik heb precies hetzelfde, een beetje internet afstruinen naar leuke ledikantjes enzo...
toen ik vorige maand ongi werd, toen was ik weer even rustig zeg maar.
maar toen mijn eisprong er weer aan kwam werd ik weer helemaal nerveus en ongeduldig.
mijn man word soms gek van mij.
gisteravond wou hij ook eigenlijk helemaal niet 'klussen'maar ik heb net zolang aangedrongen dat ie uiteindelijk wel moest!!!
nou maar goed ook want vanmorgen was mijn temp dus 0,5gr hoger.

ik vraag me nu alleen af of het verstandig is om vanavond weer te klussen??
is de kans op zwangerschap dan groter??

ik hoop zo dat het deze maand lukt (gelukt is...) ik ben 6 maart jarig en een mooier verjaardagskadootje zou ik niet kunnen krijgen...
nou groetjes maar weer, moeten nou op verjaardag dus see you tomorrow!!

groetjes moon

He meiden,

Wat zijn we toch stom met z'n allen. Ik kanhet ook precies twee weken per maand uit mijn hoofd zetten. En die andere twee weken ben ik er alleen maar mee bezig. De kinderkamer is in mijn hoofd al ingericht, de namen zijn al verzonnen en ik weet zelfs al hoe ik het aan de opa's en oma's wil vertellen. Inmiddels ronde zes en ik maak mezelf elke keer weer gek. Ik voel van alles en wil zo vaak mogelijk klussen. Ik heb een onregelmatige cyclus maar volgens babykrabbel heb ik 12 maart mijn NOD en is 25 feb dus de beste klus dag. Dus daar richt ik me maar op. Komende dagen flink aan het klussen dus. Ik hoop zo dat het nu snel raak is, om mij heen wordt de een na de ander zwanger en ik vind eigenlijk wel dat ik nu ook aan de beurt ben!.

Hoop dat het voor ons allemaal snel gaat lukken, succes allemaal.

Liefs Carina

ja erg he? ik heb precies hetzelfde met die babykamer en de opa's en oma's, wat zullen ze het leuk vinden!!
zoals jullie lazen dacht ik dat ik mijn eisprong had gehad,
ik zou het wel een dezer dagen moeten hebben dacht ik.
ik had gister een temp van 37.3!!
maar vanmorgen ineens weer 36.7!!!
wat zou dat te betekenen hebben???????
ik had begrepen dat je temp dan hoog moet blijven tot je ongi. hoop dat iemand mij   kan helpen???

Terug
Bovenaan