Ongeduldig & Twijfel

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo allemaal, </p><p>Voor het eerst dat ik zelf iets plaats, want heb  nu al zoveel ervaringen gelezen, dat ik niet weet wat ik er mee aan moet, en het toch maar eens ga vragen, aangezien jullie ook zo te lezen het ongeduld wel snappen, hihi ? </p><p>kan een indrooglijntje echt zo erg zijn ? Vandaag is btw mn Nod. </p><p>Hoop dat jullie het goed kunnen zien op de foto?! ☺️ </p><p>Benieuwd naar de reacties! </p><p>Groetjes Celine </p><p></p>

Ik zie geen foto, maar ik heb met een action test een indrooglijn gehad (ik keek serieus 5 uur later omdat de streep er niet was) en 2 dagen later een positieve test! Nu 35 weken zwanger.

Dacht ik al, snap ook niet hoe ik die foto nou kan toevoegen, ga het nog even proberen! 

Ooh Gefeliciteerd alsnog! Duurt niet lang meer voor jou ?, hoop dat ik dan net zoveel geluk heb als jij! 

https://documentcloud.adobe.com/link/track?uri=urn%3Aaaid%3Ascds%3AUS%3A025ff6ac-27a1-40b3-9c22-f2aec7e39309

Hi Celine, dat ziet er helaas echt uit als een indrooglijntje. Die heb ik zelf ook heel vaak en geeft me tóch altijd twijfel. 
Vorige maand heb ik zelf een vroege miskraam gehad en ik vond toevallig gister een test die ik deed, vóór de positieve test. Eerst dacht ik dat op die test misschien ook wel een indrooglijntje stond maar die was toch echt anders, er zat namelijk iets van kleur in. Dit lijntje op jouw foto is 'leeg' of nouja, grijs.. 
Maar als het je nod is, en je bent nog niet ongesteld dan is er natuurlijk nog een kans dat je wel zwanger bent. Misschien een late innesteling of sowieso laag hcg. Nog even afwachten en over een dag of 2 weer een testje doen :) 

Bedankt voor je reactie! Lijkt me zo vreselijk, een miskraam, Sterkte! ?
Het is zo moeilijk om te wachten, ergens was ik er wel bang voor maar omdat hij zo duidelijk is, krijg je de twijfels.. ? 
Ik wacht idd nog even af, voel me wel vreemd, niet zoals normaal met mn menstruatie, dat maakt het nog erger, en aantal dagen terug, 4 dagen licht bloedverlies gehad, wat leek op een innestelingsbloeding ?

Mijn 1e test zag er ook zo uit. Wel binnen de afleestijd. Ben nu 30 weken zwanger. 

Dan kan het heel goed zijn dat je nog te vroeg bent met testen als dag 4 dagen geleden was :) hcg verdubbelt gemiddeld per 2 dagen, dus stel je basiswaarde was 2 (maar kan ook iets minder zijn, meer richting 0) dan heb je nu nog niet genoeg in je bloed om door een test op te pikken. Spannend :)
Ja het is nooit leuk natuurlijk maar heg scheelt (voor mij persoonlijk) dat het een vroege miskraam was. Dan was er dus wel een bevruchting maar word je toch ongesteld. Lijkt me echt erger worden naarmate je langer zwanger bent... 
Anyways, spannend! Ik duim mee :) 

Terug
Bovenaan