ongeduldig, ik weet het

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Hier een ongeduldige dame! Ik weet het!

4 weekjes geleden een miskraam gehad, was 7 weken ver. Ben er heel nuchter onder en troost me zelf met de gedachte dat het kindje niet levensvatbaar was en ben blij dat mijn lichaam zo gezond is en het zelf geregeld heeft. Van de miskraam zelf heb ik ook weinig last gehad, was alleen helemaal kapot doordat ik gewoon gewerkt had en dat was toch best zwaar.
Maar goed, na een week weer schoon en flink aan de bak geweest, eisprong gevoeld, paar dagen later pijn in baarmoeder (innesteling?) en nu aan het wachten. Maar door de miskraam, weet ik niets zeker.... Morgen is het 28, zondag 30 dagen geleden dat de miskraam startte en meestal was mijn ongesteldheid zoiets, 28, 29 of 30 dagen....

Mijn ongeduld was zo sterk, dat ik net een test gedaan heb, zo'n vroege test. Helaas heel mooi maagdelijk wit...
Maar voel me zo anders; herkende mijn eigen spiegelbeeld niet, heel warm, moe, slecht slapen, veel afscheiding, pijn in mijn liezen, rare smaak in mijn mond, kriebelende borsten.......
Tja, ik maak mezelf gek, ik weet het!!

Zaterdag of zondag maar testen......als het me lukt om zo lang te wachten ;-)

Hoi Sun,

Lastig is dat he als je van alles voelt! Ik heb 9 weken geleden een mk gehad en ben na 8 weken ongesteld geworden helaas. Had ook allerlei klachten maar je lichaam kan je voor de gek houden. Ik hoop dat je weer een positieve test hebt en dat het deze keer goed mag gaan.

Succes!

lastig zeg..
wel goed dat je je zelf zo kan troosten door nuchter te blijven..
duimen dat het nu goed gaat.
maar niks is zeker in het leven,jij hebt dat nu al ervaren..
toch hoop ik op een fijne 9mnd voor jou,en een wolk van een baby..

ben benieuwd

nou, echt begrijpen doe ik mijn lichaam niet..... Gistermiddag ienieminie bloedverlies, beetje rozige afscheiding zeg maar. Vanmorgen niets, 's middags flink helderrood bloedverlies en nu niks, nada, noppes!!!!
Voor mijn miskraam had ik dat ook, anderhalve dag weinig bloedverlies en toen niet meer..... Dus krijg weer hoop dat het weer raak is.
Anders moet ik maar 'blij' zijn dat mijn lichaam keurig 30 dagen na de start van de miskraam weer ongesteld is geraakt.

Mmmmmm, wanneer ik morgen weer/nog steeds schoon ben, misschien toch maar testen......

Terug
Bovenaan