A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal,
Vraagje;
Mijn vriend en ik willen, nu we besloten hebben voor een eerste kindje te gaan, heel graag beginnen met sexen zonder anticonceptie.
Maar helaas 'moeten' we wachten tot april.
Waarom, zou je denken....
Nou, ik werk momenteel fulltime en heb best een drukke baan. In de maanden september en oktober heb ik het superdruk! En aangezien ik die periode er gewoon MOET zijn, omdat anders alles in de soep loopt (ben de enige die dit werk kan doen en ik doe die opdracht dit jaar pas voor de tweede keer) ben ik gaan rekenen. Als we in of na april zwanger worden ben ik dus niet met zwangerschapsverlof in die drukste periode.
Tis verschrikkelijk stom misschien maar ik ben bang dat ze me er op afrekenen als ik er die periode, met name dit jaar, niet ben. Of dat ze me in rang omlaag zetten.
Maar aan de andere kant; ik wil nu zo graag. En mijn vriend ook! Nu we de stap eindelijk durven nemen, zit dit weer in de weg en moeten we alsnog wachten.
Hoe gaan jullie met dit soort dingen om?
Houden jullie ook allemaal rekening met dit soort dingen of ben ik nu raar bezig?
Ik weet overigens dat het allemaal niet te plannen is maar toch plan ik het.....Zucht ;-(
IK WIL ZO GRAAG BEGINNEN!!!
Liefs en jullie allemaal succes,
Billie, 26 jaar, wil graag in het voorjaar beginnen voor 1e kindje