ongeduldig, wil NU testen, sensi-test?

A

Anoniem

Guest
Hee Dames,

Heb net op internet een set van drie Sensi- extra gevoelige zwangerschapstesten gekocht. Die kan je al vanaf 6 dagen voor je NOD doen. Ik krijg ze morgen in huis en zit dan op 4 dagen voor mn NOD. Iemand ervaring met zo vroeg testen?
Of iemand die zegt, niet betrouwbaar? Hoor het heel graag

Liefs MamaLina

Hoi Mamalina,

Deze testen zullen een stuk gevoeliger zijn dan andere, maar ze werken niet bij iedereen zo vroeg, net als dat sommigen ook pas na hun nod voldoende hormonen hebben aangemaakt. Ik heb me voorgenomen om een aantal dagen na mijn nod te gaan testen, wel met de sensitest, die heb ik nog in huis liggen. Als je voor je nod test blijf je bij een neg. resultaat toch nog in spanning....
Succes!
Liefs Gwen

Hey Linda,
Ik had die testen ook en heb maandagavond (4 dagen voor NOD) héél vaag positief getest. Maar ik durfde het niet echt te geloven (je hoort zoveel over indrooglijnen en verkeerd aflezen), dus testte vanochtend terug met ochtendurine (2 dagen voor NOD) en nu was het al veel duidelijker positief! Ik dus in de zevende hemel!!!
Ik gebruikte de Sensitest Xtra Sensitive...
Veel succes!
Indra

Hi mamalina,

Ik was na mijn miskraam meteen zwanger maar op dinsdag 22 juli (1 dag na NOD)  testte ik met de extra sensitive test van sensitest.nl nog negatief. Zaterdag 26 juli (5 dagen na NOD) testte ik met de extra sensitive positief maar heb meteen erna de gewone test-cassettes geprobeerd van sensites.nl, ook positief! Dus voor een evt volgende keer zal ik alleen de gewone gebruiken, maar wie weet joh!
Zou het wel altijd met de eerste ochtendurine doen, das het beste. En anders een paar dagen later weer proberen.

groetjes en test-ze!
Jannie
11 weken en 2 dagen zwanger

Terug
Bovenaan