Ongeduldig

<p>Hallo!</p><p>Ik ben nieuw hier en ik had even een vraagje.</p><p>Begin oktober heb ik mijn implanol eruit laten halen. Toen ben ik 13 oktober ongesteld geworden, tot 17 oktober.</p><p>Nu moest ik dus 10 november ongesteld worden..  maar dat ben ik nogsteeds niet. Ik heb al 2 testen gedaan, met ochtend urine, van de action. Allebei negatief. Morgen ga ik een test doen van de Kruidvat. </p><p>Graag jullie ervaring met action testen. En wanneer jullie testen, hoe veel dagen na nod zeg maar. Alvast bedankt.</p>
 
je bent 6 dagen overtijd , dit kan verschillende redenen hebben , de leukste zou dus ZWANGER zijn :D 
het kan zijn dat je het hormoon hc niet in je urine hebt zitten dit komt soms voor als je echt symptonen hebt, huisarts bellen en vragen om een bloedtest had mijn moeder ook. en jahoor ze was zwanger :D 
 
We zitten bijna in hetzelfde schuitje!
Ik gestopt met pil en 15 okt ongesteld geworden. 
Maandag 12e zou ik weer moeten (als de cyclus gelijk goed zou zijn).
Al 3 testen gedaan. Trekpleister 2 v 5 en action. Vandaag nog. Helaas nog niks..
Spannend he!
Ik moet sowieso over 3 weken weer bloed laten prikken voor schildklier.  En mocht er dan nog niks zijn, lijkt me wel heel lang eigenlijk.. vraag ik om het mee te prikken. Maar hopelijk duurt het niet zo lang.
Zou wel mooi zijn gelijk in 1 x zwanger!
Heb je symptomen? Of gehad?
Ik had 2 weken geleden vanalles zoals pijnlijke borsten (vooral tepels), dat is nu bijna niet meer. Misselijk. Krampen onderin.
Maar nu alleen nog als ik raar lig op gehurkt zit o.i.d. dat het niet lekker zit ofzo. 
Groetjes!
 
Cherryberry
Vervelend hè! Ik ga maandag de huisarts bellen voor hoe en wat.
Ik dacht innesteling bloed te hebben, ben echt vaak misselijk, Ik moet vaak plassen, laat de hele dag door windjes.. 
Vanochtend dan een test van de Kruidvat gedaan, maar die is ook negatief..
 
Terug
Bovenaan