ongeduldig

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

Had gisteren m'n NOD en tot nu toe is er nog niks te zien, nog geen 1 vaag teken van ongesteldheid. M'n buik voelt wel heel vreemd, net of ie heel dik is, begin weer behoorlijk zenuwachtig te worden. Durf niet naar de wc te gaan, gek wordt ik ervan.
groetjes iedereen,
eefje

Haalo eefje

Ik herken het wel wat jij vertelt hoor ,ik heb het ook.
12-10 was mijn nod dag ,maar tot op heden niets te zien. Gek wordt ik van mezelf,vandaag heb ik gewerkt,en dan is er wat afleiding,maar vanavond kan ik niets anders doen dan er aan denken.Vanavond na het eten voelde ik me ineens erg moe een uurtje op de bank en toen ging het wel weer, verder heb ik het idee dat mijn borsten wat voller zijn ,en heb ik vanavond miojn spijkerbroek verwisseld voor een makkelijke joggingbroek ,maar ja of dit nu echt DE SYMPTOMEN zijn dat denk ik eigenlijk niet,ik heb voor mezelf gezegd dat ik het nog even afwacht en anders het weekend een test ga kopen.Geduld dus maar en afwachten.

Het blijft nog even spannend,ook voor jou

Ik zal aan je denken en voor je duimen ,als jij dat nou ook voor mij doet ,wie weet zit het ons dan wel mee.

Laat je me het weten ? groetjes Daisy

bedankt voor t duimen, dat heb je goed gedaan. Ik heb vanmiddag getest en wat denk je? zwanger!!! ben zo blij als een kind, bedankt voor je berichtje,
veel liefs eefje

Wat spannend toch steeds weer, wel of niet ongi. Ik hoop voor je dat het raak is.
Laat je ons weten hoe het afloopt,
groet Zoey

Hoi Eefje,

Wat spannend allemaal he ??? De periode rond je NOD.
Ik ben erg benieuwd, misschien ben je wel zwanger, SUCCES en ik duim voor je !!

Liefs Belinda

Hoi Eefje,

Wat spannend allemaal he ??? De periode rond je NOD.
Ik ben erg benieuwd, misschien ben je wel zwanger, SUCCES en ik duim voor je !!

Liefs Belinda

Terug
Bovenaan