Ongeduldig

<p>Hallo allemaal,</p><p>Hier een ongeduldige moeder, hihi.</p><p>Mike is inmiddels bijna 13 weken oud (5 weken te vroeg geboren met een geboortegewicht van 1818 gram) en hij lacht nog niet echt. Nu weet ik wel wat dit vanzelf komt, maar het lijkt me zo leuk om ons kleine mannetje te zien lachen. Hoe oud was jouw baby toen hij begon te lachen?</p><p>Gewoon nieuwsgierig ?</p>
 
De eerste schaterlach kwam met 8 dagen op het moment dat de kraamzorg vertrok. Hilarisch maar gewoon een spasme denk ik ? 
Haar eerste lachje kwam met 4 weken. 
 
Mijn zoontje is bijna 10 weken oud hij is 6 weken te vroeg geboren. Lachen doet hij wel maar niet bewust. Dus niet als wij iets doen maar het zijn meer trekjes. Ik denk dat het toch eenen kwestie van geduld is. Verder loopt mijn zoontjr gewoon op schema. 
 
Mijn zoontje is bijna 10 weken oud hij is 6 weken te vroeg geboren. Lachen doet hij wel maar niet bewust. Dus niet als wij iets doen maar het zijn meer trekjes. Ik denk dat het toch eenen kwestie van geduld is. Verder loopt mijn zoontjr gewoon op schema. 
 
Mijn zoontje is bijna 10 weken oud hij is 6 weken te vroeg geboren. Lachen doet hij wel maar niet bewust. Dus niet als wij iets doen maar het zijn meer trekjes. Ik denk dat het toch eenen kwestie van geduld is. Verder loopt mijn zoontje gewoon op schema. 
 
Terug
Bovenaan