ongeduldig

A

Anoniem

Guest
hallo eerst even voorstellen ik ben toet en lees al een tijdje mee en vind het gezellig oom jullie verhalen meetelezen.
zelf heb ik al een kindje en ben deze maand weer begonnen voor een tweede. ik ben eigenlijk 3 maanden geleden weer begonnen met de pil, was daarvoor 4 maanden gestopt met de pil, omdat mijn lichaam dat even nodig had. nu ben ik 13 nov voor het laatst ongi geweest en nu heb ik beetje pijn in de buik en moe en misselijk. het slaat helemaal nergens op want mijn vruchtbare periode is nog helemaal niet en heb ook sinds twee dagen roze afscheiding. nou ja wie herkent dit

De ongeduld die ik kan lezen uit jouw bericht herken is HEEL ERG. Ik ben 6 november voor het laatst ongesteld geweest 20 november zou mijn eisprong zijn en ik heb last van alle kwalen die ze toedichten aan een zwangerschap. Ik weet gelukkig ook dat ik die alleen voel omdat ik ze wil voelen.
Ik vind het gewoon allemaal veel te lang duren, geen bal aan. En dat terwijl ik pas in ronde 1 zit.

Ik heb het gelukkig heel erg druk tot aan mijn NOD, dus heb straks helemaal geen tijd meer om ermee bezig te zijn.

Nou ja je zult wel niet veel aan dit berichtje hebben, behalve dat je weet dat er meer zijn die zo ongeduldig zijn als jij

Tess

Terug
Bovenaan