Ongeduldig..

<p>Heb vorige week vrijdag test gedaan en zei positief met een hele lichte streepje..</p><p>Maar zaterdag plas ik met ochtendurine en zei ie negatief?..</p><p> </p><p>Nog steeds geen menstruatie.. </p><p>Woensdag afspraak voor bloed te laten trekken</p><p>Iemand tips? </p>

Clear blue met weken indicator halen. Zijn wel wat duurder maar geven wel exact aan of je zwanger bent of niet. Zo weet je echt of je voor niks wacht of dat je wel zwanger bent. 

Clearblue is wel prijzig en niet zo gevoelig, dus de kans dat je 'niet zwanger' te zien krijgt is wel aanwezig. Het kan zijn dat je urine zaterdag toch meer verdund was dan vrijdag en daarom niks liet zien. Ik heb goede verhalen gehoord over de Kruidvat 2 voor 5 euro. Gevoelige testen, dus daar zou dan wel wat op te zien moeten zijn.
Wanneer is je NOD?

Bij mij precies hetzelfde ik had een positieve test met licht streepje, 2 dagen daarna was een andere test negatief... ik denk zelf dat ik helaas een miskraam heb gehad. Ik hoop dit niet voor jou, maar dat zou jammer genoeg wel het geval kunnen zijn. 

Terug
Bovenaan